2009年8月4日 星期二

城堡的角落



我家大宅一個已經封塵的角落,發現兩個很陌生的紙盒。



拆開一看……「嘩,好靚啊!」





兩個很精緻的瓷罌。是哪裏來的?是人家送的嗎?怎麼我一點印象都沒有!

其中一個盒打着法國法郎的價錢牌,難道是我從法國買回來的?那豈不是幾十年前的事!



不止呢,兩個瓷罌裏面還有寶藏!

兩粒玻璃糖,是隨瓷罌附送的嗎?又不太像是。



一條手鐲,及一盒……



……原來是個鏈嘴。



手鐲及鏈嘴是法國還是威尼斯買的呢?完全想不起來!如果真的是當年旅行時買的,那就不見天日好多年了,暴殄天物啊!

家裏有那麼豐富的藏寶我竟然懵然不知,沒辦法啦,舍下是座城堡嘛。以後我得要努力去尋寶,顧不得寫blog了。


10 則留言:

  1. 嘩...好靚呀 !!!!城堡咁大,自然大把寶可以尋啦 !!
    [版主回覆08/05/2009 00:17:00]努力尋ing,第日比你睇吓啲藏品。

    回覆刪除
  2.  哈哈, 仲係法郎價, 咁真係有d歷史喎... 睇手鐲同鏈嘴好似係威尼斯產品, 想當年我都.... 忍手冇買到. 哈哈... 但係朋友就有買呢d燒玻璃錶呀, 鏈嘴呀咁...
    [版主回覆08/05/2009 00:23:00]我就係諗唔起係唔係法國同威尼斯一齊去,要摷好多嘢出嚟先可以證實到。

    回覆刪除
  3. 嘩!隨便就能找到寶藏!你快點看看有沒有那個角落放了南非美鑽?
    [版主回覆08/05/2009 23:24:00]南非美鑽 唔會有嘞,我好肯定 冇買過。

    回覆刪除
  4. Good find!!
    [版主回覆08/05/2009 23:24:00]繼續 搵……

    回覆刪除
  5. Keep on searching.
    [版主回覆08/05/2009 23:25:00]嘻嘻,今日又搵到 啲嘢。

    回覆刪除
  6. 好靚呀 ....
    快 d 睇下會唔會搵到只 3卡鑽介啦
    [版主回覆08/05/2009 23:26:00]如果有 3 卡鑽介我就一定 唔 會忘記啦!

    回覆刪除
  7. 威尼斯la! by the way, I also had such an experience before, I suddenly found $7000 in my drawer one time! : )))))))))))))))))
    [版主回覆08/05/2009 23:29:00]今日都 摷到錢……幾張十蚊紙 ,舊版架, 唔知可唔可以炒呢?

    回覆刪除
  8. wow....nice stuffs!!!!! oh, u forgot? haha, then u have to give me ar ^^ haha
    [版主回覆08/05/2009 23:33:00]如果 喺我摷出 嚟之前你攞咗去,我一定 唔會知囉。

    回覆刪除
  9. Interesting! sometimes old stuffs can bring back memories which you won't remember otherwise.  Keep looking! hope you'll find something special!
    [版主回覆08/05/2009 23:34:00]今日又 搵到 啲去過法國嘅痕跡,仲未見威尼斯 啫。

    回覆刪除
  10. They all look so pretty and classic, bring me back to stories of the czars in Russia!
    [版主回覆08/13/2009 16:19:00]我好鍾意 czars 的彩蛋,如果有錢一定會買啊!

    回覆刪除