2009年8月6日 星期四

尋寶



上網還未普及之前,旅行前就要到各國的旅遊局蒐集資料,單張書本有殺錯無放過的拿回家啃。



比較精美的留下來,想當然的以為可以留待將來坐在搖搖椅上細味從前。可是寒舍面積有限,藏不下無限的回憶,只好忍心掃出家門。

這一本實在不忍丟棄。



其中一頁乃是當年遊法國時住過的城堡。







但願真的可以擁有一座城堡,好好安置我的收藏品。


11 則留言:

  1. 好漂亮啊!
    [版主回覆08/07/2009 00:45:00]法國漂亮的古堡多的是,只可惜時間不夠。

    回覆刪除
  2. 住這樣的城堡,會不會有公主的感覺?
    [版主回覆08/07/2009 01:10:00]冇,因為之前已經參觀過其他古堡,有啲古堡 靚到唔識形容, 有啲大到一日行 唔晒。

    回覆刪除
  3. 嘩, 好似上左去萬豪去聽佢個 holiday plan presentation 咁!
    [版主回覆08/07/2009 23:47:00]我 冇 去聽 喎,講古堡架?

    回覆刪除
  4. I visited Germany 12 years ago, and there was a lot of castles there too.
    [版主回覆08/07/2009 23:51:00]有次 我老公去 德國,我都想跟埋去 睇吓 嗰個童話故事個 古堡,不過佢 唔肯。

    回覆刪除
  5. France is such a romantic place, I was in Paris and Leon 3 times, I love it!!!
    [版主回覆08/07/2009 23:52:00]法國 仲有好多地方我未去過,我都好想去多幾次。

    回覆刪除
  6. 你都遊得幾豪下喎
    [版主回覆08/07/2009 23:56:00]個古堡唔係好貴,我記得係千零蚊法郎 咁上下 , 仲係 walkin 價。 喺古堡食飯都唔貴,一定平過 Gaddi’s 好多 。

    回覆刪除
  7. 真係好值得回味同留念喎 !
    我又要我老公同我住吓古堡先 .
    [版主回覆08/07/2009 23:58:00]讚成!支持!

    回覆刪除
  8. Which  童話故事個 古堡 ?
    [版主回覆08/08/2009 00:18:00]天鵝堡,聽講迪士尼個城堡都係參考呢座天鵝堡。

    回覆刪除
  9. wa...that means u collect a lot of valuable things wor......
    [版主回覆08/08/2009 00:18:00]冇 valuable 嘞,只係唔捨得啫。

    回覆刪除
  10. The previous photo didn't show.  Take 2

    [版主回覆08/08/2009 01:03:00]冇錯,我見過啲相好 靚,天鵝堡下面有個湖,對面係雪山,我係 睇到啲 靚 相所以好想去。

    回覆刪除