2009年7月25日 星期六

利苑+滿記


利苑 @ 沙田 (18-07-09)


訂六點枱,要八點交枱,利苑也很配合,點菜沒多久,全部餸菜一下子就擺在枱上。

點了甚麼菜呢?大概是花旗參煲鷓鴣、茶燻雞、龍躉魚扣炒蜜糖豆、上湯魚腐娃娃菜、煎牛扒、荷葉飯。













朋友飯聚,總有說不完的話。講不了幾句話,就到了八點!還是趁未被吩咐埋單前自動自覺好了。

轉移陣地,走到樓上繼續…………





滿記 @ 沙田 (18-07-09)


沒有滿座,只有六七成人,大概是還沒到宵夜時間。







非常勤快地收了我們的杯碟,兩旁的人一離座,就放個留座牌,有含意嗎?

感到有點壓力,所以也不久留了。

回家不久就掛起八號風球。



7 則留言:

  1. 上次與朋友在沙田飯聚時, 滿記裝修沒有開. 我們還懊惱了一陣子, 說沒有一個好地方繼續聊天. 現在看來, 我們當天進的另一間甜品屋相當厚道. 我們選了幾個甜品, 每個都另外要叉碟, 他們都一一奉上. 要暖水不要冰水, 也沒有問題. 由得我們坐了很久很久.
    [版主回覆07/26/2009 23:10:00]而家好多地方都 唔歡迎「坐」,都習慣晒 咯 ,所以越 嚟越覺得出街食飯好似隻填鴨咁。

    回覆刪除
  2. i like 利苑!!!! really good ga!!!
    [版主回覆07/26/2009 23:13:00]利苑係好,但規定交 枱時間就……

    回覆刪除
  3. 自從利苑商場化後,就有這樣限時吃飯的習慣。想好好嘆菜都不行了。
    [版主回覆07/28/2009 00:39:00]而家好多食肆都分頭圍尾圍, 唉,不如去大XX食好過咯。

    回覆刪除
  4. Cool~
    [版主回覆07/28/2009 00:40:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 2 stops at one evening. that's cool.
    [版主回覆07/28/2009 00:40:00]我經常 喺 咁架,食完甜品先食飯都試過啊。

    回覆刪除
  6. 我真係背爆,開咗間滿記都唔知添呀 !
    [版主回覆07/28/2009 13:56:00]開 咗 好多年 咯喎,即係你好多年 冇去沙田啦。不過,滿記而家開到拍得住 7-11 。

    回覆刪除
  7. 利苑 ...我鐘意
    如果可以唔駛限時交枱就最好 ...
    [版主回覆07/28/2009 13:58:00]而家間間都係 咁樣, 好 冇癮。

    回覆刪除