2009年7月18日 星期六

品香樓


品香樓 @ 石硤尾南山村 (05-07-09)


幾年前,在浸大讀短期課程時,上完最後一堂,一位同學帶我們一班同學去品香樓,說是城大飯堂,平靚正。

場面極之墟冚,針也插不進去,同學有點地位,老闆馬上找張小枱安置我們一大棚人。大家就手貼手背貼背動彈不得地享受我們的畢業聚餐。而在此地盡情喧嘩,身旁的人也不一定聽得清楚。

這天,帶着忐忑心情重踏此地,如果墟冚依然,就得掉頭走。

以前一個舖現在兩個,以前茶餐廳,現在有點歐陸風。

竟然不用等位,進去隨便找個卡位坐,哦,給冷氣吹個正着,就換個卡位吧,也不行嗎,再換,換個滿意的。




龍鳳檸樂

不要笑人家七喜溝紅酒,我們的鹹檸檬與鮮檸檬溝可樂,一樣搞笑。


蠔仔粥

認真麻麻,哎吔,誰叫你七月天吃蠔仔!


黃金蝦

鹹蛋很惹味,但蝦就沒有蝦味,五十八元還期待甚麼蝦呢。


火焰黑椒牛柳粒

玩花臣而已,那些微弱火焰是不足以影響碗上的牛肉,如果玩得徹地,應該關燈。


豆豉鯪魚油麥菜

鯪魚呢?其實有一點點的。



這一餐兩百有找。


13 則留言:

  1. 呢間我以前都成日去..不過我覺得服務好差
    [版主回覆07/18/2009 23:36:00]嗰日就幾好喎,比我周圍坐搵個唔凍 嘅位。

    回覆刪除
  2. 帶着忐忑心情重踏此地? Why?
    [版主回覆07/18/2009 23:37:00]因為上次去好 墟冚好 迫人 ,但我老公 冇去過就好想去,最後決定如果見到場面 墟冚就走人。

    回覆刪除
  3. 呢間真係平靚正, 不過真係太嘈!!! 下次試下乳鴿呀, $28一集, 好食過龍華喇! 仲有d魚都唔錯, 可能下面係街市, 新鮮d!  
    [版主回覆07/18/2009 23:38:00]如果 唔駛等位,我都好樂意去多 啲 。

    回覆刪除
  4. 個黃金蝦好正 wor ....
    [版主回覆07/18/2009 23:38:00]幾惹味,但 冇蝦味,不過咁平, ok 啦。

    回覆刪除
  5. 裝黃金蝦個鴨籃幾搞鬼
    [版主回覆07/18/2009 23:39:00]喺十蚊店見過,其實十蚊店經常見到餐廳用 嘅碗碟。

    回覆刪除
  6. 6點3前到一定有位...or book 定位先囉, 我有佢咭片喎!
    [版主回覆07/19/2009 00:08:00]我去 嗰日八點半都大把位,唔知係咪落雨,不過 啲細到 唔駛擔遮。
    除 咗喜慶日子,好少訂 枱食飯,通常玩即興,會再去 嘅,最多見到多人就走人囉。

    回覆刪除
  7. 其實我不反對七喜溝差的紅酒,像西班牙的聖格瑞塔,佳是因為紅酒難以入口,所以用來做雞尾酒。我們祖國暴發戶是拿好紅酒來暴斂天物,才被人瞧不起。雪碧溝差的紅酒,取名雪里紅,當堂優雅嗮
    [版主回覆07/20/2009 20:17:00]雪里紅!好畫意的名字!
    我們祖國暴發戶總是以暴殄天物為身份象徵。

    回覆刪除
  8. as your description, seem..................
    [版主回覆07/20/2009 20:17:00]以 咁平嘅價錢,絕對滿意。

    回覆刪除
  9. I guess when you bare with friends, all things taste good, but now you are back alone, things are a little different la!!
    [版主回覆07/20/2009 20:21:00]上次每人夾幾十蚊大魚大肉,覺得平到笑,當年碟頭都大份啲架。呢度絕對係 「平」 ,但就未算 「 正 」。如果開係我屋企樓下,我肯定會經常幫襯。

    回覆刪除
  10. 個蝦同牛柳粒個樣睇嚟都ok喎 .
    [版主回覆07/20/2009 20:22:00]蝦 $58 ,牛柳粒 $48 ,真係好抵食!

    回覆刪除
  11. 早D去就冇咁多人 !
    [版主回覆07/20/2009 20:23:00]我第一次係星期六六點零去到,人山人海,今次星期日八點半去,就只得一半人,大把位坐,有時食飯都要講緣份。

    回覆刪除
  12. CityU is next to Festival Walk, no?
    [版主回覆07/23/2009 13:11:00]係呀,城大 喺又一城同 南山村 嘅中間,去兩邊都咁方便 。

    回覆刪除
  13. So, walking distance from the kowloon tong MTR station?
    [版主回覆07/23/2009 14:31:00]你是說 南山村?那應該是 「 石硤尾 」地鐵站行過去。如果又一城去 南山村,坐的士都可能要三十蚊。

    回覆刪除