2009年7月23日 星期四

天狗噬日


日偏蝕 @ 西貢 (22-07-09)


六點鐘起床,去西貢看日蝕。

七點多,海鮮酒家坐滿茶客。



藍天白雲,風和日麗。

















根據報章資料:
初虧(開始): 08:15
食甚(日食面積最大): 09:26
復圓(結束): 10:46


現場實況是,太陽一直躲在雲上。過了〈初虧〉時間,才肯猶抱琵琶半遮臉的走出來,天空周圍一朵朵白雲,有點擔心。







直至八點半過後,太陽終於高高掛起。給曬了兩個鐘,眼睛總算沒有曬盲。戴着太陽眼鏡看了兩個鐘頭,一直看到的都是光燦燦的太陽。











將薯片包裝袋撕下來當濾光紙,會看到太陽變了月亮。









向路人借來太空館派送的濾光片,果然清楚得多。






10 則留言:

  1. 薯片包裝袋撕下來當濾光紙都被你想到!!!
    [版主回覆07/23/2009 13:05:00]我都係抄人哋 咋,現場有啲人帶齊各樣小工具,唯一薯片袋可以即刻去買。

    回覆刪除
  2. 薯片袋!!! 勁...
    [版主回覆07/23/2009 13:06:00]我邊 勁丫, 都係抄人哋之嘛。

    回覆刪除
  3. Very nice!!!
    [版主回覆07/23/2009 13:06:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 薯片包裝袋撕下來當濾光紙........
    你好叻呀 !
    [版主回覆07/23/2009 13:07:00]抄人哋咋,我邊叻丫,兩手 fing-fing 就去睇日蝕。

    回覆刪除
  5. 嘩...影得好好呀 !!
    [版主回覆07/23/2009 13:08:00]收埋 影得差 嗰 啲!

    回覆刪除
  6. 我睇電視咋
    [版主回覆07/23/2009 13:10:00]電視 靚好多,又唔駛曬。

    回覆刪除
  7. I didn't see it, so thanks a lot for the post! The light from the sun is very strong.  I think it's safer to use the right(dedicated) equipment; the potato chip wrappings are not made for this purpose so it's hard to know if it's really up to the job of safely filtering sun light.  For sure your last two photos look the best.  Very nice! Anyone bring telescopes there?
    [版主回覆07/23/2009 23:03:00]我 唔會眼定定望住個太陽兩個鐘,所以只係戴太陽眼鏡,真係估唔到 蝕 咗一大半,個 太陽 仲係光燦燦,原來要用濾光鏡先睇到 日 蝕。
    其實西貢好少人 睇 日 蝕 咋, 唔多覺有人用專業器材喎,有太空館派 嘅 濾光片已經係最勁,個個都問 佢借用 。

    回覆刪除
  8. 我終於知點解電視個天空係黑色, 太陽係橙橙地咁啦, (心諗, 當時個天都唔係好黑啫). 原來係用咗濾光紙. 佢地都唔似你講得清楚o既. 好多人好似我咁冇sense 架嘛
    [版主回覆07/25/2009 00:16:00]電視台、天文發燒友會 用 濾光鏡。我部傻瓜機就只可以擺塊濾光紙 喺鏡頭前影。

    回覆刪除
  9. amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    [版主回覆07/25/2009 00:16:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 用薯片袋看,效果也很好啊!
    公司裡的同事,那天輪流跑到後樓梯看。

    回覆刪除