2009年6月11日 星期四

TMSK


第一次去TMSK食午餐,第二次與blog友下午茶,吃的是西式茶點,第三次也是下午茶,但已經變做自助餐了。




下午茶自助餐 @ TMSK (13-04-09)

下午茶自助餐菜式選擇不多,幾款冷盤小吃,湯是青紅蘿蔔煲豬X,甜點有三款及紅棗桂圓茶。







少是少了點,但每位只不過$58,tea/coffee要另加$10。



還是不夠?加$30再叫個主菜囉!但這個雞翼非常「麻麻」。






Dinner @ TMSK (06-06-09)

第四次去TMSK,第一次吃晚餐。



伴麵包的醬料有三款,花生醬、果醬、XO醬,果然fusion。



風乾火腿配蜜瓜及五香豆腐


芝士焗茄子


薯仔湯


八寶脆鴿


小鴿放在大碟邊上,極盡玩味,漲卜卜的內餡釀有雲耳、瑤柱、蓮子、栗子、火腿、花菇、茶花、蝦乾,這是餐牌上寫的,我就吃不出有這麼多材料來。旁邊伴碟的是沙葛及秋葵,第一次生吃秋葵,秋葵還是熟的好吃。



扒紐西蘭肉眼


餐牌上的而且確是寫「扒紐西蘭肉眼」,另有一個「美國頂級肉眼扒」就沒有寫錯。

甜品是brownie及木瓜雪芭。



6 則留言:

  1. 肥嘟嘟, 脹卜卜, 真係幾可愛 wor

    [版主回覆06/11/2009 23:24:00]係呀,可愛到想抱 吓佢!

    回覆刪除
  2. 我都仲未踏足過果度 !
    [版主回覆06/11/2009 23:25:00]咁就要去行吓喇,消費 $180 就有 6 個定 8 個鐘泊車。

    回覆刪除
  3. Yummy meal!!! Better than SF...definitely!
    [版主回覆06/12/2009 23:27:00]SF 啲 傳統中國菜都好高,當年 97 好多大師傅移民 咗去,搞到我 哋香港人 冇啖好食。
    香港呢幾年好流行 fusion 菜,有好多 真係 ,呢間 TMSK 就 fusion 得幾好, 仲次次都 唔駛等位,又唔算太貴 。

    回覆刪除
  4. 樓下既 Noel 唔駛客氣啦 !
    從未諗過要去 !

    回覆刪除
  5. You must really love this place, 4 times in 6 months...
    [版主回覆06/13/2009 00:45:00]好在唔駛等位嘛,星期日去都可以 任你揀位坐,至於食,都 唔錯架 。

    回覆刪除
  6. would you recommend the tea set then?
    [版主回覆06/26/2009 14:49:00]個 tea set 冇乜特別,但 $58 咋喎,喺 elements 嚟講,行得耐想坐吓都可以考慮。

    回覆刪除