2009年6月11日 星期四

瀏覽數字爆燈


Yahoo Blog的瀏覽數字停頓了一個星期後,昨天9號終於恢復跳動,「今日瀏覽」竟然登上歷史高峰。



今天再看,「昨日人次」又竟然只有18!



是真也好,是系統發神經也好,這個數字恐怕可一不可再,得要立此存照。

6 則留言:

  1. 這個資料開始很失常!
    [版主回覆06/11/2009 14:09:00]尋日開始正常番 喇!

    回覆刪除
  2. You are popular la...for one day!!
    [版主回覆06/11/2009 14:11:00]得一日 咁多囉 ,以後 冇架喇!

    回覆刪除
  3. 點會可一不可再 .
    [版主回覆06/11/2009 23:32:00]我呢度不嬲都好少人瀏覽,好似而家有 25X 都 冇幾何架!

    回覆刪除
  4. 今日加埋我, 又多一個人次
    [版主回覆06/11/2009 23:33:00]你要 嚟 多 啲呀!

    回覆刪除
  5. yahoo 之前壞咗....我估係儲咗幾日既數嚟
    [版主回覆06/11/2009 23:34:00]但個 人次得 18 咋 。

    回覆刪除
  6. I vaguely remember the same thing on mine, but I just presumed it was accurate...

    回覆刪除