2009年6月15日 星期一

利苑


利苑 @ apm (07-06-09)


又去apm了,食肆都是各大小商場見慣那幾家,很無奈,是否又再去Hipot呢?看見利苑門口沒有人等位,裏頭還有空枱,想起很久沒飲過茶了,雖然只有兩個人,叫不了多少點心,但難得不用等位,就走進去了。

記得從前去沙田的利苑吃晚飯,可以隨時施施然走進去,之後,要等位了,到最後一次,六點鐘走進去,知客小姐頭不抬眼不看悔氣地說:「冇呀冇呀!full晒喇!」從此,再不敢送上門。

從未去過利苑飲茶,只是有次在Elements見到一條長龍在利苑門外等開門,驚嘆香港人對食的渴求。大概apm的利苑比Elements的早開門,差不多十二點了,也坐了八九成滿。

叫了四樣點心:臘腸卷、炸兩、鳳爪、泥鯭粥。








現今,點心師傅老的老,退休的退休,年輕人不願入行,老闆只求利潤,實在很難跟從前的茶樓點心相比。今時今日,去飲茶可能只是一個聯誼節目。

四樣點心到齊後,服務員問還要不要叫其他的,出外用餐年資深厚,當然聽得出話中含意,也就坦然說不要了,她亦老實不客氣的說:「咁請你埋單啦!」


11 則留言:

  1. i love 利苑!!
    but expensive!!!
    [版主回覆06/16/2009 22:28:00]唔平架。

    回覆刪除
  2. 尖東分店是我最愛!
    [版主回覆06/16/2009 22:28:00]剩係尖東一間?

    回覆刪除
  3. How come the waitress wanted you to leave so badly? Not many people were there, right?
    [版主回覆06/16/2009 22:31:00]入去 嗰陣就 八九成滿,出嚟 嗰陣門口已經企 咗十個八個人 等位。

    回覆刪除
  4. 利苑真係好多人架...我哋成日要早啲book枱先得呢
    [版主回覆06/16/2009 22:31:00]好多時 book 枱都要等餐懵, 佢 哋 overbooked !

    回覆刪除
  5. 使唔使咁寸呀 ?
    [版主回覆06/16/2009 22:32:00]通常都係搞埋 啲小動作 暗示叫你走,第一次 咁直接!

    回覆刪除
  6. 因為這一家是老店,沒有人排隊!

    回覆刪除
  7. What a life in HK...eat out all the time...and the best food too!!

    回覆刪除
  8. 我成日都去利苑飲茶架...不過係去沙田個間...
    D野真係好好味的...唔算貴架~
    [版主回覆06/26/2009 15:28:00]以前都去開沙田新城市廣場利苑食晚飯,幾 唔錯。飲茶就 冇乜 嘞,好怕等位。

    回覆刪除
  9. hmm... 我好鐘意食利苑的陳村粉. 出邊好少有.
    [版主回覆06/26/2009 19:44:00]係唔係飲茶時段先有架?唔駛等位都會再去。

    回覆刪除
  10. 係呀, 飲茶先有. 不過飲茶可以訂位喎好似. 你即管試下打電話去訂.
    [版主回覆06/27/2009 01:53:00]通常 last minute 先知要出去,所以好難訂位。

    回覆刪除
  11. 去利苑通常都要訂位先得架..
    如果唔係去到個度...要等好耐架..
    [版主回覆06/27/2009 01:54:00]食早 啲容易有位,但又會就比人催埋單。

    回覆刪除