2008年5月8日 星期四

天后叻沙



天后叻沙 @ 天后 (26-04-08)


不少香港食肆都是餐枱細細,以求多做生意,〈天后叻沙〉更將枱櫈「提升」至幼稚園學生用的size,真令人啼笑皆非。

店細枱細,雖然只坐了一半人,也覺得很焗促,連飲品叫了五樣,那張小枱根本放不下,本來借旁桌用一下,不過後來有人坐下來,就得狼狽的收拾殘局。




脫脂牛舌喇沙 $49
牛舌是店方提議我和議,但脫脂則是店方自把自為,所謂脫脂是指用脫脂奶做湯底。湯味道濃郁很不錯,但牛舌實在「淋」得過份,而且完全沒有牛舌味道。





海南雞飯 $48
以前做東南亞菜的餐廳都以海南雞飯為招牌菜,不過現在已經不容易吃到好的海南雞飯。就看這個,湯像水,雞沒有味道,飯乾沒有油光當然也沒有雞油味;初時還以為是白飯;吃下去又覺得…反正吃不出是甚麼味,伴碟的醬料是兩個豉油一個薑蓉,缺了辣椒醬。





乳豬脾骨串 $18
比雞脾還要小的乳豬脾,用上黑椒汁,所以覺得很惹味。




黃金蝦卷 $20
香脆可口,勝在份量小,不會「漏」。




藍莓蘆薈爽 $25




3 則留言:

  1. 我都試過係一間冇咩人既日本食肆俾服務生叫我搭人地枱.  我梗係唔制, 終於到走果時都坐唔到一半客.
    [版主回覆05/09/2008 17:39:00]喺呀,香港真喺有好多自大狂 嘅 食肆 ,冇人都要搭 枱;卡位又要兩個人迫埋坐一邊,竟然夠膽話如果一陣間多人點算 喎, 咁 咪等多人先至叫人 搭 枱坐埋一邊囉!

    回覆刪除
  2. 天后都好似幾多嘢食咁,我都要搵日叫為食兵團一齊去試吓先.
    見到個春卷,即時諗起Mrs Teacher的,希望有一日可以試到佢d手勢啦!!
    係,我都覺得在香港要食好味的海南雞飯唔容易,有時覺得美心重好食過有d打正旗號話自己係正宗o個d!
    [版主回覆05/09/2008 17:47:00]天后 喺好多 食店,不過 唔多爆棚,有 d 仲 喺次次行過都 冇人架,但咁多年嚟都仲 「健在」 喎 ,可能閒日多街坊幫襯啦。

    回覆刪除
  3. 咪係囉, 一陣多人就會識做架啦.  而家咁做就係趕客.

    回覆刪除