2011年1月6日 星期四

迪士尼



三遊迪士尼(26-10-10)





由於慢吞吞,me-me-more-more,搞到元旦也過了才來寫迪士尼的Halloween。
















去了兩次迪士尼,兩次火車都因事停開,今次終於可以坐火車。












去了兩次迪士尼,第三次才見到有古董巴士坐。








歌舞劇也是第一次看。








居高臨下的角度,看地上留意不到的布景道具。










到處妖魔鬼怪,只因臨近Halloween節日。


















每隔十分八分鐘,就有各式各樣的路演,柴娃娃熱熱鬧鬧。














排隊做甚麼呢?跟迪士尼名星合照囉。










每次去迪士尼,都愛影燈。






































沒辦法,無論你將相機對準任何物體,都隨時有人湧上來擋着鏡頭,我只好相機向天,畢竟世上沒有幾多個姚明。






































日落西山,打道回府,其實說真的,香港迪士尼沒有甚麼好玩,當去行山而矣。
















比工展會場地還要大的停車場,使用率恐怕1%也沒有。




8 則留言:

  1. That first line of yours is meant to hint that I should get on with my Down Under 3 blog...?
    [版主回覆01/06/2011 13:30:00]你記得就好啦!

    回覆刪除
  2. 五星下的三星2011年1月6日 中午12:55

    幾百元一次行山?好重皮呢! 「 只因臨近 Halloween 節日 」←是早前去的嗎? 咁耐都未入過場,反而當初未開幕就走去坐過一次那一班火車,已經覺得相當貴呀。
    [版主回覆01/06/2011 13:35:00]舊年過年時第一次去迪士尼,門票三百五,入場後有靚女職員游說加三百攞張全年通行證,我老公即刻「 lur 飯應」,拉都拉唔住 。所以做銷售,真係要搵年青貌美架。
    有咗通行證後,我問我老公幾時再去迪士尼,佢總係話好忙,搞到好似我好恨去迪士尼咁,其實我只係唔想浪費金錢,終於,六月去咗第二次。
    去咗兩次,已經抵銷咗票價,所以我都冇再出聲話去迪士尼嘞。到咗十月底, Halloween 前幾日,我老公又突然醒起有張通行證,所以去第三次。
    張証二月中到期,可能仲會有第四次架,到時我都會再出 blog ,唔知你會唔會悶到嘔呢?

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2011年1月6日 下午1:38

    唔會覺得悶,因為我都未去過。 咁迪迪尼的全年證抵過海浪公園,早幾年試過畀過一次錢買,發現要去三次先至回本,真係忙。
    [版主回覆01/06/2011 13:49:00]我喱隻係平價全年通行証,星期六日公眾假期冇得入場架,日日都去得嗰隻要千八 。

    回覆刪除
  4. 香港既 迪士尼太細啦 !
    [版主回覆01/08/2011 01:00:00]除咗細,仲冇乜嘢啱玩,啱細路多啲。

    回覆刪除
  5. 嘩!紫色米奇好靚呀!黃昏景色又好靚喔!
    [版主回覆01/08/2011 01:01:00]就係見到佢哋咁紫,所以影佢哋,佢哋又好合作喎。

    回覆刪除
  6. Even though HK Disney is small comparing to the ones in LA and Orlando, but I think their deocrations are very nice...Disney is always a great place to hang out and enjoy...no matter how old we are!!
    [版主回覆01/08/2011 01:01:00]Orlando 嘅 Disney 有好多嘢都啱大人玩,但香港喱嗰只啱細路玩,而我又比較早熟 ,所以我覺得唔好玩囉。

    回覆刪除
  7. 有冇睇史迪仔呀
    [版主回覆01/10/2011 12:22:00]冇,去咗三次仲有好多嘢未玩,尤其是劇場,沿路經過時已經開咗場,咁咪行去第二度囉。

    回覆刪除
  8. 換上紫色 ... 好靚呀

    回覆刪除