2011年1月18日 星期二

蓮香居



蓮香居 @ 上環 (07-11-10)



其實,大家都知道蓮香樓已經不再是當日的蓮香樓,不過,年紀一把總愛緬懷過去,雖然每次食完都會說每況愈下,但隔了一段時間,又會想去蓮香樓。


改去蓮香居,只因比較容易有位,兩者的點心不覺得有高低分別。



可以特別聲明用茶盅飲茶,但千萬不要搞得要抹枱抹地。



點心款式比任何新派酒樓都多很多。

   

   

   

   

   

   

   

   



大家少不了比較新派舊派點心,研究一下中文字,例如灌湯餃。


奉勸小朋友還是要去蓮香樓品嚐一下;拍拍照,有些點心說不定將會失傳。



3 則留言:

  1. 哎呀, 兩間我都未去過呀陰公 !!!!
    [版主回覆01/20/2011 00:34:00]啲質素差咗好多咯,又難搵位,訂咗位都要等餐懵。不過,如果未去過你就應該去吓喇。

    回覆刪除
  2. I like to try it, the old style tea house is so traditional and different!!!
    [版主回覆01/20/2011 00:34:00]未去過就值得去吓,佢哋有啲舊式點心出便冇架。

    回覆刪除
  3. 正正打算年初四去。
    [版主回覆01/25/2011 12:26:00]去蓮香多啲人去好,可以叫多啲點心。記得要叫灌湯餃食,蓮香係真正灌湯架。

    回覆刪除