2011年1月3日 星期一

除夕






之前,每年除夕夜都會去朋友的「別墅」倒數,因為今年另一個朋友也搬到村屋住,大家就轉移陣地。


去街市買,去City Super買,去惠康買,去凍肉舖買,買了很多很多。


3Kg長條火腿切成一塊塊火腿扒。





不止呢,還有牛扒、羊扒等等,滿滿一箱。




這是其中一小部份食物,還有其他的放在地上,放在雪櫃,放在客廳飯枱,另有一部分在途中。




幫火腿插釘(丁香),再焗。




再來鹽燒烏頭。






食物包括:豬扒,牛扒,雞翼,火腿,三文魚,烏頭,池魚,蜆,磨菇,粟米,蕃薯,麵包,沙律。




沙律一出,很受歡迎,人人都愛吃得健康。




BBQ一定會有凍飲,但黃昏轉涼後,冰凍的罐裝飲品馬上滯銷。




隨着越夜越寒,人越來越少,都走入室內,大廚只好移磡就船。






最後,有些食物要送去廚房煮熟。






吃不完的差不多剩下一半,各人打包走。急凍肉類放在天台七八個小時,依然硬繃繃,所以難怪一眾婦孺九點鐘就走入室內食腐竹白果糖水;飲熱檸檬茶。



屋主夫人做的麵包布甸享負盛名,她的老公投訴要有一大班朋友到訪,他才有機會品嚐。




還有屋主少爺做的朱古力蛋糕,小朋友問放上網賣$55有沒有顧客。




6 則留言:

  1. 有地方招呼朋友聚會真係好開心 ~
    [版主回覆01/04/2011 13:05:00]來客好開心,屋主做餐懵。

    回覆刪除
  2. What a celebration party!!!  I love BBQ and with all those food, I will be VERY HAPPY!!
    [版主回覆01/04/2011 13:05:00]你真係應該嚟幫手食嘢,我哋買咗好多嘢燒,但個個都怕凍,喱埋屋裏面。

    回覆刪除
  3. 好多正嘢食呀
    [版主回覆01/04/2011 13:06:00]係呀,多到要打包返屋企。

    回覆刪除
  4. Is the ham from the 5th photo from the 2nd photo?  That must've taken a lot of work to 釘...
    [版主回覆01/04/2011 13:06:00]係兩種唔同嘅火腿。
    插丁香好容易,三個人插咗幾分鐘。

    回覆刪除
  5. The reason I thought it was difficult was because I thought you were pinning the ham slices from the second photo into the single piece in the fifth photo...
    [版主回覆01/04/2011 15:11:00]
    將一片片變成一個波,都唔太難嘅,用 AA 膠囉。

    回覆刪除
  6. 最近這麼凍,燒烤和打邊爐都是很好的聚會節目呢!看見你們超豪的派對真是口水流囖!
    [版主回覆01/08/2011 01:07:00]咁鬼凍,我曾經提議過改打邊爐架。

    回覆刪除