2011年1月4日 星期二

金兜記



金兜記 @ 灣仔 (28-12-10)



以前佐敦有家門面老老土土的街坊菜館〈新兜記〉非常爆旺,之後因為老闆兜叔兜嬸相繼過世後就結業了。長期幫趁的老顧客招集舊夥計另開新店〈新兜記〉,但給兜叔兜嬸後人告侵權,所以改名〈新斗記〉,憑着〈新兜記〉餘蔭,〈新斗記〉亦都非常旺場,晚晚排長龍。去年,〈新斗記〉夥計又出來開新店,名叫〈金兜記〉。



廚房樓面有不少人,說不定之後,X兜記陸續有來。



今次五人聚餐,都是寫blog認識的朋友。



滷水豬腳


例湯(粉葛鯪魚湯)


豉油皇鵝腸


燒豬


鹽焗雞


啫啫生菜煲



大概是太久沒有吃過真正的鵝腸,有種「久別重逢」的感覺。現今鵝腸已經不多見,某些食肆縱然有鵝腸賣,但咬下去總覺得是用三聚青安做的。



〈金兜記〉的燒豬是新派處理,就是將皮片出來,除去肥膏,皮肉分離,是比較精緻矜貴;比較健康,但食味還是傳統的連皮連肉連骨的好吃。



6 則留言:

  1. Love the roast pork!!! 
    [版主回覆01/05/2011 20:15:00]喱度燒豬、燒鵝都出名架。

    回覆刪除
  2. Wow this time you're faster than me. I love the 豉油皇鵝腸. 送飯一流.

    [版主回覆01/05/2011 20:16:00]其他地方冇咁好食。

    回覆刪除
  3. 個鵝腸個樣真係好正 !!!
    [版主回覆01/05/2011 20:16:00]唔係得個樣,實質都係好好食。

    回覆刪除
  4. 哎呀, 而加至話燒鵝出名, 點解唔早啲出聲呀...
    [版主回覆01/06/2011 01:53:00]已經有燒豬同鹽焗雞,燒鵝不如留番下次食啦?

    回覆刪除
  5. 新斗記的燒乳豬就好好味啦,不知這一家的燒豬可是用傳統炭燒?
    [版主回覆01/08/2011 01:06:00]新斗記可以睇住燒,但金兜記冇呀,唔知點燒,不過啲皮都好脆。

    回覆刪除
  6. 上星期五公司的年夜飯剛剛就是在佐敦的新斗記。 原來 新兜記、新斗記、 金兜記有這樣的一個故事,真是不講不知道,多謝分享!

    回覆刪除