2011年1月23日 星期日

加太賀






加太賀 @ 紅磡 (14-11-10)



上一次帶瑞士美少女去加太賀,因為小妹妹沒去過日本。今次帶去的一家四口來自法國,父母是食盡香港才去法國的,兩個女兒亦已經成年多年,一家人經常到處旅遊,恐怕不會對加太賀有興趣。不過老公說,「外國人」會很喜歡加太賀的氣氛。













果然,一家法國人流連這條模擬日本街。











這次我們坐房,非常淺窄的所謂房,其實與鄰枱只不過隔了一道布簾。

   

   

   

   

   


花之戀是加太賀首創,跟着瘋魔全香港,當年,經常聽見妹妹仔/師奶/大嬸對着花之戀尖聲高叫「好靚啊」,當然要叫來給大家欣賞一下。法國人一家你推我讓傳來傳去,最後有人不忍浪費食物,勉強吞下。



原來最受歡迎是雪米糍。




6 則留言:

  1. 嘩....我食過兩次...十年/八年前啦 !
    [版主回覆01/24/2011 15:53:00]其實我都冇乜興趣去加太賀,因為啲嘢食麻麻,不過係帶「遊客」去咋,「遊客」覺得個環境幾棧鬼。

    回覆刪除
  2. 加太賀以前很出名, 依家被板長等搶了很多生意
    [版主回覆01/25/2011 12:11:00]板長未出現時,加太賀已經唔駛排隊等位。花臣桌頭只可以吸引一時視線,長久都係要靠質素。而家板長都冇人排隊啦。

    回覆刪除
  3. Your husband is right, I LOVE this place and its decorations!!! I am sure the food is excellent too!
    [版主回覆01/25/2011 12:12:00]food 就麻麻地咯。

    回覆刪除
  4. 以前的加太賀真係好墟冚, 花之戀更加係每檯必叫食物, 不過香港人貪新鮮, 多就冇人鍾意。 再加上佢D嘢食又真係麻麻地, 要企得住腳, 最後仍然係要好食先得。
    [版主回覆01/26/2011 11:47:00]而家真係少咗好多人,但依然咁多間舖,唔知係咪以前買落。

    回覆刪除
  5. 好多好多年前去過一次,印象好模糊了。  現在佢地d價錢和食物質素OK嗎?
    [版主回覆01/27/2011 12:50:00]食物質素就麻麻地咯。

    回覆刪除
  6. 好久沒有去過了,自從那位出名的主持人退股後,好像就在市場消失了,難得他們還在默默經營。當晚是否多人如昔?
    [版主回覆01/28/2011 19:33:00]而家冇乜人幫襯喇,知客小姐喺度數手指嗑眼瞓。

    回覆刪除