2011年1月15日 星期六

芽莊



芽莊 @ 海港城 (06-11-10)


經過門口,見到裏面有很多空位,大概只坐了四份一,反正沒有試過,於是跟站在門口的女侍應說「兩位」,她叫我們等一等。


等了很久,越等越發覺不妥,後來者說一聲「四位」就可以入內,只剩下我跟我老公以及另一對;一直站在門口等位。看一看裏面,靠牆幾張兩人枱已經有人,中間一列空座全部擺好成四人枱,其實就是兩張兩人枱並排成四人枱而已。


大爺問門口的女侍應裏面那麼多空枱,為甚麼還要等,她說那些空枱已經給人預訂了。大爺指着裏面一張兩張枱問女侍應:那張是貴姓訂的?那張又是貴姓訂的?你給我看看訂座表!


女侍應反應不來,呆在當場。馬上,她請我們入內,另一對等位的也坐在我們旁邊了。








裝修得很西餐;很新派,但枱貼枱,人貼人,枱亦很細,只宜食碟頭飯。食品中規中矩,就是吃也無妨;不吃也無妨那種。只是它給我的第一印象不是太好。


6 則留言:

  1. o個luk 腸唔好食!
    其他的嘢食都ok. 因為咁的價錢, 加上在海港城, 我覺得超值架! 超值快餐!哈哈...
    [版主回覆01/17/2011 13:54:00]芽莊同翡翠一樣,食物質素好過大家樂,價錢唔係貴,但唔好坐,所以真係只適宜食碗麵就走。

    回覆刪除
  2. 三張相內的食物對我 絕不吸引 ~
    [版主回覆01/17/2011 13:54:00]唔食冇損失。

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2011年1月16日 下午5:41

    呢種服務態度點得?我最唔喜歡出街畀錢食野要受氣,咁不如返家自己煮? 我諗我會問完佢點解要等後,佢話而家可以畀我時,我會走人!仲要畀說話佢聽。
    [版主回覆01/17/2011 13:54:00]而家有好多食店都好病態,我情願佢哋門口寫明每人最低消費,食超過一個鐘頭收超時費等等,好過將個個入去食飯嘅人都當成食霸王餐咁。喱種病態食店通常都係位於商場嘅中檔食店,高檔唔駛講,因為賺得深,但低檔如茶餐廳,態度都比喱啲中檔病態食店好得多,我近來食晚飯都幫襯多咗茶餐廳,懶得比錢仲要受氣。

    回覆刪除
  4. 唔好幫襯呀ma
    [版主回覆01/17/2011 13:54:00]我就會掉頭走,但我屋企個大爺鍾意教訓人嘛,男人「做嘢」唔鍾意女人阻頭阻勢架。

    回覆刪除
  5. With that type of customer service, even if the food is great, I will not be there again!
    [版主回覆01/20/2011 00:37:00]唔食都冇乜損失,不過喱間係連鎖店,未必間間都係咁態度。

    回覆刪除
  6. 女侍應轉數唔夠快耶,應該話:「請問你地介唔介意同 另一對,呢即係唔識個一對一齊坐咁就可以安排一張四人檯俾你地la」。  唉,我真係經歷過類似ge事情架以前...
    [版主回覆01/25/2011 13:07:00]所謂四人檯係兩張檯泊埋咋,佢拉開一寸就叫我哋坐喇。佢一係就懶,一係就唔想做兩人檯生意。從佢套制服同企門口嚟睇,唔會係老闆娘,我估佢係懶。

    回覆刪除