2011年1月20日 星期四

季季紅



季季紅 @ 藍地 (07-11-10)





前一年,在朋友家吃過季季紅的釀乳豬,所以帶朋友去試一下,但原來釀乳豬要預訂,最後只好吃沒有釀的燒豬。




門口外面放爐煲湯,寫着「豬肺頂蝴蝶腩燉菜膽」,燉?我看到的是煲。




打開煲蓋,只看見菜。




撈出湯渣,看看豬肺頂,一般酒樓沒有,連街市肉檔都看不到。




這個冰林醬烤骨也不錯,至於冰林醬是甚麼,不知道,說是秘製,甜甜酸酸,似冰梅醬。




燒乳豬是這裏的招牌菜,皮有點硬,不過都算好味。




蠔皇雞球釀北菇最受歡迎是那些超厚冬菇,雞球只是放在冬菇上面,釀?似乎太牽強。




還有薑汁炒芥蘭、豉汁蒸倉魚,麻麻地。






回家後飲了好多水。


6 則留言:

  1. 舊年母親節時去咗呢度食飯,訂咗隻禾米豬,去到都冇乜點見有其他檯叫,個個都係叫普通乳豬...事實上都唔係太好食,一般啦,不過其他菜都算 OK 架啦,係坐得迫少少咁啦 !
    [版主回覆01/22/2011 23:48:00]因為燒豬周圍都有得食,諗住帶外國朋友試新嘢,點知原來要預訂先有得食。不過佢哋啲嘢都係一般般咋。

    回覆刪除
  2. For some unknown reason, I missed this blog!  The roast pork is excellent, but i am sure there is a lot of MSG in there, that's why you are so thirsty!!
    [版主回覆01/25/2011 12:17:00]香港酒樓餐廳食飯,十之八九都落味精,睇重唔重手架咋。

    回覆刪除
  3. " 回家後飲了好多水" 可能是加得太多"師傅"了。  No good! No good!!
    [版主回覆01/25/2011 12:18:00]預咗啦,尤其是食中菜,逢旨返屋企要飲成樽水。

    回覆刪除
  4. What's the difference between   釀的燒豬  and  沒有釀的燒豬 .....
    [版主回覆01/26/2011 11:44:00]釀的燒豬=豬身裏面有飯。

    回覆刪除
  5. I've never had  釀的燒豬 , but could imagine it would taste very rich, with all the pork fat in the rice.
    [版主回覆01/27/2011 01:24:00]你講得啱,啲飯吸收晒燒豬味。

    回覆刪除
  6. 上星期經過沙田的分店,就是覺得個名好熟悉,原來其屯門店是米茲蓮推介哦。
    [版主回覆01/28/2011 19:35:00]米茲蓮?唔係卦,乜喱間都米茲蓮!

    回覆刪除