2011年1月10日 星期一

噪音



之前講過,樓下裝修,家裏從早到晚有如一級地震,而且連綿不絕的電鑽聲很煩躁,所以經常早出晚歸游離浪蕩。


但一個月又一個月,還是鑽個不停,難道樓下要佈置成蜂巢!


原來樓下的樓下也在裝修。跟著,樓下的樓下的樓下又在裝修。


真奇怪,中間隔了兩層樓,地震依然,電鑽聲依然,我完全不察覺有距離。


搭電梯時,聽着電鑽聲下降十多層樓後才收歛。那是說一個單位裝修,半棟大廈住戶要忍受噪音一兩個月。


走出了大廈門口,又聽到裝修的電鑽聲,覺得來自頭頂,抬頭一看,找不到裝修單位。行過兩座大廈,才見到二樓在裝修。過了馬路,跨過球場,依然聽見電鑽聲。


我住的屋苑有二十座,要裝修的單位如果均勻分置,我相信少於十個單位就足以全村任何地方都聽到電鑽聲。


附近地盤又正準備起新樓,恐怕又要聽噪音一年半載。


這個屋苑我住了二十年,屋苑外圍掘路也掘了二十年,掘完前面掘後面,掘完左面掘右面,馬路掘完又鋪;鋪完又掘,燈柱樹木一時搬去左邊一時搬去右邊。每次修路,天天一早就聽見篤篤篤篤篤篤篤篤……


我覺得奇怪的是,室外已是噪音不絕,為何室內還要自製噪音呢!


我樓上樓下隔籬左右的鄰居,可以三更半夜門窗大開,唱K打麻雀看足球看影碟,vi-va鬼叫。那個一伸腳就可以開電視的客廳,卻用上足以在紅館開演唱會的音響裝置,他們唱歌聽歌看影碟,每次我都要陪聽,家裏的地板都要陪震。


有人說,香港人說話很大聲,像吵架,我懷疑香港人普遍都是弱聽的;比近視更嚴重。



13 則留言:

  1. 五星下的三星2011年1月10日 下午4:36

    哈哈,你住高層吧!我的經驗反而是裝修的永遠在我樓上。無論以前住十幾樓到而家住二十樓以上都總係樓上裝修。 鄰居電視大聲還可以關窗頂一頂,最怕是那種好像樓上沒穿鞋,赤腳在地面上跑的聲音,其實我猜實情未必如此,只是住的大廈建築物料單薄吧。再加上搬家後鄰居有一只得閒無聊就低鳴的狗,真係唔得佢死。
    [版主回覆01/11/2011 00:19:00]關門關窗都隔唔到聲,莫講話唱K睇碟,隔籬講嘢我都聽得一清二楚。
    我樓上單位行路拉枱拉櫈關門沖涼炒餸我都聽到,最慘係佢哋 24 小時都不停行嚟行去拉枱拉櫈,我真係懷疑我座大廈係咪木造。至於狗吠聲我都經常聽到,試過由黃昏 6 點吠到零晨 4 點,真係人都顛。

    回覆刪除
  2. 其實咁嘈真係好辛苦...但都要忍下....無計....
     
    [版主回覆01/11/2011 00:22:00]仲有排忍呀,樓下又有一個單位賣咗喇。

    回覆刪除
  3. That is one major problem when living in any big city...NYC is the same way but fortunately you can file complaint with the city, and they will investigate and monitor the noice levels...
    [版主回覆01/11/2011 00:23:00]我覺得香港人容忍力真係高,我樓上長年累月打通宵麻雀,我投訴過好多次,管理處話一直只有我投訴。

    回覆刪除
  4. Is it possible to "soundproof" your unit?
    [版主回覆01/11/2011 14:07:00]我諗技術上係可以做 soundproof ,但可能貴過層樓。

    回覆刪除
  5. 睇嚟要迫你快D搬喇 !!
    [版主回覆01/11/2011 14:07:00]可以搬去邊呢,香港周圍都有噪音。

    回覆刪除
  6. 沙田好靜㗎.....有時....
    [版主回覆01/12/2011 00:48:00]沙田係高尚住宅區啊!

    回覆刪除
  7. 高尚住宅區   fits a  大班大姑奶 well...
    [版主回覆01/12/2011 17:18:00]
    高尚住宅區   fits a  大班老爺 well...

    回覆刪除
  8. 我屋企呢幾個月都成日有裝修, 嘈到你頭都暈埋呀
    [版主回覆01/12/2011 17:20:00]嘈咗幾個月,我都就嚟發癲!

    回覆刪除
  9. 你講的情況在我家附近也常常發生。所以說香港人好容易患精神衰弱!
    [版主回覆01/14/2011 23:30:00]我覺得我已經精神衰弱。

    回覆刪除
  10. 等樓市冇咁熾熱時, d噪音就好d架啦... 唉.. 真係唔知等到幾時!
    [版主回覆01/14/2011 23:30:00]據我觀察,樓市熾唔熾熱都咁多人裝修,而家啲人無論租定買,兩三年都會搬。

    回覆刪除
  11. 我有時可以home office的, 但我都好少咁做, 因為周圍都裝修嘈到做唔到野, 開唔到會, 無法, 樓市好嘛.
    香港真係好嘈, 屋又嘈, 坐車又嘈, 街又嘈, 我諗, 我可能要移民 : (
    [版主回覆01/14/2011 23:31:00]係呀,香港真係好嘈,行入 PK /屈人錢都係不停廣播賣廣告,巴士又係賣廣告,好令人厭煩。

    回覆刪除
  12. 樓上住著D衰人真係勁難頂呀 !
    [版主回覆01/14/2011 23:31:00]打麻雀唱 K 都可以投訴,但成晚行嚟行去關門開門沖涼,點投訴!

    回覆刪除
  13. 這的確是很煩厭的事情...請留意和及早檢查一下府上天花有沒有因這些電鑽的震動而出現微細的裂縫(我家中曾經試過),如果有就盡早要提出投訴了。
    [版主回覆01/25/2011 12:28:00]天花鋪咗牆紙喎!

    回覆刪除