2010年12月1日 星期三

LX5:LX2



買了新相機,頭幾天帶兩部相機出街,比較一下嘛。



LX2:用A拍,顏色昏暗,以為燭光晚餐,其實是在商場裏面,燈光火着。




LX5:用IA拍,比較自然。




LX2:拍macro要自己推制。



LX5:用IA就可以,只要將鏡頭推近,就會自動出花花(macro)。




LX5的IA功能,就是見到人就會自動人面追蹤對焦,天黑就自動夜攝,見到山水就自動變風景,這些LX2都要自己扭轉盆換場景。



LX2:用A,暗位過暗。



LX5:用IA,光位過光。




LX2:3:2似乎是由16:9 cut出來的。

    


LX5:3:2與16:9高度橫度不一樣。

    



之後,當然只用新相機啦,光圈大一點,室內影相容易一點。已經去過南丫島、Disney、香港公園,練習練習。



5 則留言:

  1. LX2 影出來的顏色好似sharp 一些
    [版主回覆12/02/2010 22:09:00]LX2 室內影相會好紅,唔夠光仲會對唔到焦。

    回覆刪除
  2. Great camera!!  The pic really sharp!!
    [版主回覆12/02/2010 22:10:00]買咗兩個月,我仲未識用,因為新機啲制同舊機有少少唔同,我搞亂晒。

    回覆刪除
  3. 新機好似出嚟靚D噃 !
    [版主回覆12/02/2010 22:11:00]所以要買新囉。

    回覆刪除
  4. 五星下的三星2010年12月3日 上午9:22

    Noise多唔多呢?P記好多機都略多noise,不過LX系列係佢的高檔機,應該好好多。
    [版主回覆12/03/2010 12:52:00]LX2 嘅 noise 極多, ISO400 已經好嚴重,去到 ISO800 簡直冇嘢睇。 LX5 就比 LX2 好啲,不過我暫時只試過 ISO400 ,可以接受,搵日去測試吓佢嘅最高極限。

    回覆刪除
  5. 哈!有趣的相機比拼!產品真是越做越好!

    回覆刪除