2010年12月10日 星期五

桃花源



桃花源 @ 上環 (18-10-10)


以前經過上環蘇杭街時,見到桃花源只不過是普通街坊小館,門外卻總是成村人等位,奈何很怕無所事事地「企街」,所以每次都走人,沒機會見識。

後來桃花源拿了星星,就更加不敢去,懶得要一個月前訂位。後來更聽朋友說,分上下場,又設最低消費。

這次經過新舖,門外沒有人等位,玻璃牆往內看大把空枱。新舖看得出有名師設計,單看門面就知道,貴。




打開餐牌,很多都要預定,很多都是per person,所謂per person是指每件計。蟹箝一隻$180,蝦球一隻$120,杏汁豬肺湯$600。

皮蛋酸薑一坐下就放到枱上,皮蛋雖然溏心,但有濃烈阿摩利亞味。





冰鎮鵝肉卷

落單前問waitress鵝肉卷是甚麼東東,她形容一番後我問是不是素鵝,她說不是。其實就是素鵝釀入鵝肉絲,且有煙燻味。說不是素鵝也不算是錯,是葷鵝嘛。


太史五蛇羹


材料豐富,切成細絲,口感味道都很好。


豬腳筋鵝掌


豬腳筋軟賴賴得完全沒有筋的柔韌性,似在吃粉皮。鵝掌亦有糠味。


七彩水魚絲


七彩是指五柳醬,水魚絲只是小配角。


進門時七點,沒有人,離開時八點,坐滿了。



5 則留言:

  1. By reading this, are you saying that they actually over-rated this restaurant?  Seems like some of the dishes are not as good as they claimed.
    [版主回覆12/10/2010 22:36:00]由於我只係食過一次,唔敢講係咪 over-rated ,因為再好嘅食肆都會有啲菜式好拿手,有啲好麻麻。單喱次嚟講,蛇羹非常好,鵝肉卷都唔錯,係個豬腳筋鵝掌就差咗啲囉。

    回覆刪除
  2. 嘩 !!! 咁你呢餐幾多 $$$ / per person ?
    [版主回覆12/11/2010 16:10:00]埋單四百幾。

    回覆刪除
  3. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,駛唔駛咁貴呀
    [版主回覆12/11/2010 16:11:00]因為攞咗米芝蓮星星嘛。

    回覆刪除
  4. Per person計算是爲了適合老外光顧嘛。也許正是因為這個做法,所以才拿了星星。像稻香一般大眾化,大碟甲抵吃的就拿不到星星了。
    [版主回覆12/13/2010 15:30:00]當晚冇見到老外,只見到日本人。桃花源係攞咗星星,先至細碟夾貴,所以再冇成村人門口等位。

    回覆刪除
  5. 前幾個星期都去過桃花源, 諗住去試吓佢D鮑魚啦, 點知....佢D鮑魚難食到爆, 鮑魚又韌又冇味, D鮑汁又稀又冇味, 總之就好唔得啦 , 所以係唔會再去幫襯佢囉!!!
    [版主回覆12/13/2010 15:31:00]而家好多食肆用下價鮑,淋個雜牌蠔油汁,得個腥字。

    回覆刪除