2010年12月3日 星期五

新同樂



新同樂 @ 尖沙嘴 (15-10-10)


新同樂早期出名食魚翅,後來越來越似茶樓。記得後期去海港城新同樂飲茶時,那些waitress個個懶慵慵無神無氣似的。中午時段,見到她們一個一個出外買飯盒回來,坐在所有食客都看得見的地方大刺刺地食飯盒。這種現象就算一般街坊茶樓都很罕見。不久新同樂就結業了,江湖傳聞說是資金都拿去炒樓炒股,弄至虧損結業。


新同樂結業後,一家同樂軒開業,江湖傳聞說是新同樂的原班人馬,幾年後同樂軒結業了,新同樂又重新開業了,會是同樂軒原班人馬嗎?




現在除了新同樂,恐怕再沒有人用象牙筷子。其實我對象牙筷子真是有點抗拒,太似煙屎牙,影响胃口。




ò 蝦餃 ò 陳皮牛肉 ò XO醬煎腸粉 ò 梅菜扣肉包 ò 荷葉飯 ò 鮑魚酥 ò

 

 

 



煎腸粉的確是煎的,不是說笑,很多食肆「煎」的意思是整顏色。陳皮牛肉最出色,啖啖牛肉,也不是說笑,很多食肆的所謂生竹牛肉不知有多少牛肉。

鮑魚酥就……,竟然有糠味。

荷葉飯夠爽身,但材料不多,最搶眼是一隻蝦,只好說,賣相不錯。




9 則留言:

  1. That is a very famous restaurant!!!
    [版主回覆12/03/2010 13:25:00]啱啱新聞話佢攞咗 Michelin 三星。

    回覆刪除
  2. So overall, it's satisfactory?
    [版主回覆12/03/2010 13:26:00]ok 架,個牛肉最好食。
    我去嗰陣係閒日中午,係 walkin 嘅,坐咗八成滿,而家攞咗 Michelin 三星,怕者又要一個月前訂位喇。

    回覆刪除
  3. 只蝦唔挑腸
    [版主回覆12/06/2010 12:39:00]甚少見中式食肆會挑蝦腸。

    回覆刪除
  4. 靚太出巡.啦....
    出尖咀又吾黎..

    禁細既... 一啖都無左啦
    [版主回覆12/06/2010 12:40:00]一個布包豆腐咁大咋。

    回覆刪除
  5. They got demoted!!!
    [版主回覆12/06/2010 12:40:00]三星都 demoted ?

    回覆刪除
  6. 嘩, 又食貴野, 下次要預我呀
    [版主回覆12/06/2010 12:41:00]我冇得周圍飛,只好周圍食囉。

    回覆刪除
  7. 豆腐咁大咋!!!!
    真係高貴!!!!!
    [版主回覆12/06/2010 14:06:00](Empty)

    回覆刪除
  8. Sorry, I thought they used to be 5-stars, I could be mistaken...

    回覆刪除
  9. 贏左三星呀!不知會不會貴左又要排隊呢?

    回覆刪除