2010年12月21日 星期二

南丫島



南丫島 (24-10-10)





不太冷,不太熱,沒有下雨,每年只有兩三個月適合行山,而且還要星期天。




坐船到榕樹灣,沿榕樹灣大街走,很多海鮮酒樓,裏面有很多老外,大家都覺得這些海鮮酒樓專「做」遊客。






無論去索罟灣,去看風車,去找阿婆豆腐花,都會走入沙埔村方向,所以街道兩旁都是食店及souvenir shop。






















去迪士尼見到消防水龍頭七彩繽紛,區區不同色,我可以理解,但為何南丫島的會是銀灰色?




上網一查,原來,常見的紅色代表淡水(一般水喉水),黃色是鹹水(海水),銀灰色是代表不能使用,原因是沒有水或者沒有測試過等等。擺一個不能使用的消防水龍頭在街上,給路人走得累時坐的嗎?



上山去看風車。








































下山去洪聖爺灘,走進〈香草原〉「混吉」。





  

  








沿洪聖爺灘上山,向索罟灣走。


























行了四個鐘頭。



8 則留言:

  1. 你真係會上網查吓點解水龍頭會髹唔同色, 好強的求知慾, 佩服 !
    下面兩張可以做postcard都得呀, 靚靚 !!!


    [版主回覆12/22/2010 01:02:00]好強的求知慾……你真係識講說話 ,有人話我無無謂謂呀 。
     
    我鍾意喱張:

    回覆刪除
  2. 咁好閒情呀
    [版主回覆12/22/2010 01:03:00]我日日都好得閒架。

    回覆刪除
  3. Very traditional fishing village, i heard Chow Yun-Fat grew up in that area. I love the pictures and have borrowed two of them for my blog!!
    How's the food in that Island? Reasonable priced?
    [版主回覆12/22/2010 01:04:00]南丫島啲海鮮酒家唔平架,專做遊客生意嘛。

    回覆刪除
  4. This used to be one of my favorite "hea" places, back in the times when I had plenty of time to "hea"....
    [版主回覆12/22/2010 22:38:00]咁你最近忙啲乜,忙到唔得閒寫 blog 呀?

    回覆刪除
  5. d 相影得好靚 wor
    [版主回覆12/22/2010 22:39:00]多謝!

    回覆刪除
  6. 哎呀,又比你穿煲喇!一星期兩班都唔可以話好忙,唔通我真係 hea 咗咁耐...

    回覆刪除
  7. 原來水龍頭有咁多知識,真係完全唔知添。學到野。 榕樹灣就近年去過好幾次,但索罟灣真係十幾年冇再去了。
    [版主回覆12/23/2010 22:40:00]榕樹灣同索罟灣我都覺得冇乜嘢睇,所以去親南丫島我都係當行山,由榕樹灣行去索罟灣,要上斜落斜,好大運動糧架啦。

    回覆刪除
  8. 這一段路也是自己喜歡走的,可以看到香港寧靜的一面,又有美味海鮮酒家和香滑豆腐花!

    回覆刪除