2010年12月22日 星期三

Bologne



Bo-Lo’Gne Café @ 海港城 (22-12-10)



從海港城下樓梯,一看,噢,Bologne終於開張了嗎?




一眾waiter上前熱烈迎客,有點受寵若驚,原來是新開張的第一客人!



之前去過中環店,店細得很,十個八個人就坐滿了。試過法蘭西多士,飲過凍咖啡。西多絕對是,但凍咖啡就……一比九十九的啡水。



亦買走過麵包,Bologne標榜麵包有81褶,見到麵包紋理一圈圈,咬下去極之酥軟,濃濃的牛油香。用手拈過麵包,手指馬上油淋淋,嚇得心廣體胖的大爺只敢淺嚐。不過去中環店,要爬一大條斜路,大爺說:食咗都補唔番。



海港城分店大得多,應該可以坐百多人。





各waiter的制服很吸引視線,類似電梯維修工人或者是停車場的洗車工人。



地上一包一包日清麵粉,有個透明廚房看到麵包製作過程,不過我看不到有摺出81層,我只看到摺幾摺。



照燒雞扒三文治


磨菇意粉


碟角邊的那一抹牛油,可以做得漂亮一點嗎?



肉桂蘋果



今次叫的cappuccino比上次的啡水好得多,經理說沒有brown sugar,只有白砂糖。






會有人剩飲水?




這裏最出名的是麵包, 一磅裝要五十幾。我覺得,中環店的麵包好食得多,為甚麼呢?



6 則留言:

  1. If they can maintain the same service and products, then they will do well!  Good location and most HK central workers like good bread for breakfast! (As you stated in your last blog..)
    [版主回覆12/23/2010 21:40:00]佢哋唔做早餐,以前連星期日都唔開架。
    香港人返工食早餐多數係幫襯 McDonal 、大家樂、茶餐廳之類。

    回覆刪除
  2. uhhhh, i guess you didn't try their bologne sandwich?
    [版主回覆12/23/2010 21:41:00]點解咁諗呢?

    回覆刪除
  3.  聖誕快樂
    [版主回覆12/24/2010 00:41:00]聖誕快樂!

    回覆刪除
  4. Given their name, I suppose a bologne sandwich could be called their 招牌貨   no?
    [版主回覆12/24/2010 00:42:00]我記得有豬扒 sandwich ,有雞 sandwich ,印象中好似冇 bologne sandwich ,連 club sandwich 都冇。佢哋嘅招牌貨係麵包,叫乜嘢都會附送麵包。聽講中環店啲麵包曾經巴閉到要一星期前預訂。

    回覆刪除
  5. I was actually kidding.  I knew it wouldn't be their  招牌貨.  But it's a strange name for a restaurant.  In English 口語, bologne also means 廢話
    [版主回覆12/24/2010 13:25:00]bologne also means 廢話
     
    佢哋好似話 bologne 係 Italy 一個小鎮,喱個小鎮……

    回覆刪除
  6. “碟角邊的那一抹牛油,可以做得漂亮一點嗎?”哈哈哈哈!又真系好肉酸喔!

    回覆刪除