2010年12月9日 星期四

婚姻寫照


石澳 (18-10-10)






結婚要拍婚紗照,不結婚也可以拍婚紗照,但婚紗影樓相繼結業,大家可知道原因?

下圖請找出有多少對新人。





星期一下午三點九至四點九,在石澳海灘見到超過三十對戀人在拍婚紗照。

   

   

   


現代都市人都不愛影樓佈景愛大自然實景,不惜攀山涉水。新郎哥也不再是端端正正的西裝,恤衫波鞋,新娘依然是拖地婚紗。

攝影師要捕捉的;新娘新郎的背景,就是浪花。









湧起千堆雪,激起千層浪,難道就是婚姻的寫照?


8 則留言:

  1. 呢種婚紗相係咪想話畀兩個新人知:你地準備好洗濕個頭未?表面風和日麗,後面驚濤駭浪。 三十對新人,五年後重有幾多對仍然恩愛呢?
    [版主回覆12/09/2010 14:04:00]駛唔駛五年後呀,通常結婚後一年內就會現真身架喇。

    回覆刪除
  2. 呢 d 蒲 士 係 唔 係 就 叫 做 "山 盟 海 逝"?
    答 案 1): 會 不 會 太 多 婚 紗 店,鬥 到 利 潤 太 低 呢?
    答 案 2): 5 對
    [版主回覆12/09/2010 14:05:00]1) 而家啲人鍾意戶外實景,唔鍾意影樓佈景。
     
    2) 唔止,應該起碼 8 對。

    回覆刪除
  3. 無風無浪的婚姻就最好了 !! 而家D婚紗相至普通嘅都要攀山涉水o架喇, 豪華D嘅就去外國影, 其實都幾辛苦o架!
    [版主回覆12/10/2010 00:05:00]我就覺得影樓裏面影好啲囉,街外影相太多無謂人圍觀(例如我 ),而且仲要當街換衫set頭化妝,有個新娘拿起條裙行石灘拿得太高……

    回覆刪除
  4. 我相信一年後就乜尾巴都現晒出lai lor
    [版主回覆12/10/2010 00:05:00]通常一年內。

    回覆刪除
  5. 通常結婚後一年內就會現真身--->唔是AR?
    其實結婚之前拍拖一年都可以現真身GA LA.
    [版主回覆12/10/2010 00:15:00]拍拖十年都未必現真身,同居會清楚啲,結婚後先會最清楚,其實最睇到真面目係離婚。

    回覆刪除
  6. Very nice place to have the wedding pic taken!!!
    [版主回覆12/10/2010 00:46:00]石灘影相一步一驚心,仲隨時濕身。

    回覆刪除
  7. 嘩!好壯觀的婚紗人潮。我去麗江也碰到好多港人新婚夫婦,冒著嚴寒,在玉龍雪山下拍照。
    [版主回覆12/13/2010 15:36:00]而家啲人都好矛盾,唔鍾意影樓啲相個個同一背景,但又要跟潮流去啲影相勝地度影,結果又係個個都係同一背景。

    回覆刪除
  8. 哈哈哈.. 我當年就係因為唔想個婚紗相背景, 甫士同人地一樣, 所以唔去影樓, 亦都冇去第二度, 索性唔影, 賺唔到我o既錢.
    石澳呢度唔算誇呀.. 我o係青島見成個沙灘都係新人, 好似市集咁. 八大關的幾條路, 每條路都有影相車停o係度...
    [版主回覆12/19/2010 23:17:00]我都記得李純恩有喺專欄度寫過喺青島見到嘅婚紗攝影奇景。

    回覆刪除