2010年12月6日 星期一

屯門遊



屯門遊 (16-10-10)



去黃金海岸見到有新開餐廳煮樓餐廳。走進去坐下來才發覺………



枱中央有條四方金屬框,原來是火窩店。打開厚厚的餐牌,薯條雞翼公仔麵,原來是茶餐廳。再往後翻,大江南北小菜俱全,中港台日韓星馬泰印越英法德意澳紐美加……甚麼菜式都不缺。所以有那麼多老外幫襯?

叫了兩個午餐:

醬爆豬頸肉飯


麻醬雞絲檬粉


$33包珍珠奶茶,抵過大家樂。



不過,有人食了一大碗檬粉還嫌不夠,再叫奶醬多。





煮樓餐廳門外有人賣洛神花,四十元一袋,買了一袋回家整果醬。

   




附近有個跳蚤市場,順道去逛一下。

嘩,好大啊。



內裏其實……

   


場大舖少,遊人不多,竟然也設有小食攤位。



見到有些別緻茶具,實在沒有地方,欣賞過就算了。

最後還是買了三隻碗,十元八塊一隻。



金寶湯與bossini有甚麼關連?

   




有人見我買了隻金寶湯碗,很妒忌,說也要買一個紅當當的碗。



8 則留言:

  1. 果醬點整ga
    [版主回覆12/06/2010 23:59:00]洛神花裏面有粒果實,挑粒果實出嚟煲水煮滾,隔走果實,倒糖入去煮到杰身,加入洛神花就得喇。

    回覆刪除
  2. 乜有個咁大既跳蚤市場咩 ?
    我都係間中先去黃金海岸食晚飯....假期我驚人多,好少去 !
    [版主回覆12/07/2010 00:00:00]我都係假日去黃金海岸,唔算多人,都唔駛排隊。
     
    個跳蚤市場喺愛琴灣青發街條路行到尾就係,個場就好大,但只係近停車場嗰邊有開檔,後面嗰啲都用紅白藍封晒。

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2010年12月7日 清晨7:46

    呢個跳蚤市場係咪即係小欖那個?可以上船睇中華白海豚那裡?好多好多年前(唔記得有冇十年)去過,當時熱鬧得多。
    [版主回覆12/08/2010 00:41:00]係小欖嗰度啊,我唔知可以上船睇中華白海豚喎,當日好鬼靜,開檔嘅唔知有冇廿檔。

    回覆刪除
  4. 有一段時間去bossini買滿指定金額, 就可以有隻杯, 就好似而家佢同M&M's crossover咁。個跳蚤市場真係少人得可憐 !
    [版主回覆12/08/2010 00:43:00]哦……隻杯係當年嘅剩餘物資,唔怪得賣十蚊咁平啦。
    個場真係靜得可以,全場數埋都唔知有冇一百個人。

    回覆刪除
  5. The food is good, how's the prices?  That Flea market is very different than the ones in the US...
    [版主回覆12/08/2010 23:28:00]price 好平啊,茶餐廳價錢。
     
    個跳蚤市場好少檔,好多都係賣杯杯碟碟。

    回覆刪除
  6. 嘩.. 好難有餐廳周身刀張張利架喎.. 呢間好似得得地喎
    [版主回覆12/08/2010 23:29:00]我唔信有周身刀張張利囉,抱住食茶餐廳心態行入去好啲。

    回覆刪除
  7. 如果無記錯,下圖右方的有蓋建築物以前好似係一間電影廠嚟..

    [版主回覆12/09/2010 14:03:00]好多電影喺度拍過,但唔係片場,原先係乜嘢我唔記得添,圍牆度有寫,好似係英泥廠定船廠,我下次經過影低佢先。

    回覆刪除
  8. 金寶湯個湯碗真不錯!好靚呀。

    回覆刪除