2010年12月13日 星期一

食在大坑



民聲冰室 @ 大坑 (18-10-10)


每次入大坑都會見到艷麗非常的民聲冰室,舖內地方淺窄固然坐滿,行人路上的枱亦都滿座,再有一大堆人圍着等位,所以每次路過只會眼望望,沒有幫趁過。

星期一下午,本來打算去吃意大利餐,但原來大坑食店星期一至五;十之八九只開晚市。經過民聲冰室,剛好有人離座,馬上坐下。

由於已過午飯時間,叫甚麼沒甚麼,還好依然有招牌菜蒸肉餅。每一枱都叫蒸肉餅,不是每枱一碟,而是每人一碟。



蒸肉餅不是一般的「餅」,而是肉山,山頂還有個夕陽,賣相比一般的肉餅型得多。質地鬆泡泡,似梳乎里,肥肉亦不少,很膩口。肉餅本已夠鹹,但碟底的醬油更鹹,碰不得。



檸檬茶沒有茶味,只有甜,太甜。


咖哩牛肉飯微微有一點辛辣味,蕃茄薯仔牛肉不入味,應是後加進咖哩汁內。



最欣賞是這裏的飯餸比例,好多茶餐廳是餸少飯多。


雖然叫冰室,不要以為叫個紅豆冰坐兩三個鐘頭談情說愛。來這裏的人,都是叫小菜的,下午三點,依然枱枱都在吃蒸肉餅。







魔手拉麵 @ 大坑 (23-10-10)




只有十來個座位,每次星期日經過都滿座。這次是星期六中午十二點,裏面只有兩個食客,機不可失。




雖然是拉麵店,但一樣有魚生、天婦羅。但既然叫魔手拉麵,當然首要是試拉麵。



要了叉燒拉麵、豬軟骨拉麵,已經吃得飽飽,但看見牆上貼着雜誌介紹的魔手蛋卷,又忍不住了。




5 則留言:


  1. 呢個肉餅我睇電視有介紹過...
    .....真失望 !
    [版主回覆12/14/2010 11:46:00]失望關唔關我張相影得差事?

    回覆刪除
  2. 我食拉麵,你食肉餅la
    [版主回覆12/14/2010 11:47:00]咁個蛋卷一人一件囉。

    回覆刪除
  3. Very different design restaurant...BTW, where is 大坑??
    [版主回覆12/14/2010 11:47:00]大坑喺銅鑼灣隔籬,維多利亞公園對面。

    回覆刪除
  4.   山頂個夕陽 is a chestnut, or hardboiled egg yoke?
    [版主回覆12/14/2010 11:48:00]係鹹蛋黃。

    回覆刪除
  5. 個肉餅咁整法又真係幾型 wor  不過睇張相嘅比例, 我諗要叫 2 個飯先夠
    [版主回覆12/14/2010 22:40:00]個肉餅幾鹹吓架,當時都有諗過兩個人叫一碟肉餅兩個飯,會唔會遭人白眼。

    回覆刪除