2009年10月22日 星期四

小飛象葡國餐廳


小飛象葡國餐廳 @ Megabox (10-10-09)


Megabox發生了甚麼事呢?星期六晚飯時間,行上行落,非常冷清。很多食肆門外寫着九點後X折,但九點前內裏還是空空蕩蕩。

其中一家迴旋寿司店門外排了十多人,裏面卻只坐了三五個人,走近一看,原來排隊的人是為了等九點半後的X折。

小飛象是最多人的了,坐滿了一半人。上次來的時候是The Cheesecake Café,裝修好像也跟上手差不多。

還沒滿座,但明顯人手不夠。是反正生意不夠,減省人手?


牛尾湯


燒沙甸魚


燒風鱔


鴨肉臘腸飯


普普通通,可能是因為新開,成為Megabox最多顧客的食店。

九點多離開,那些原本空空蕩蕩的食肆多了點人,看來,金融海嘯只降臨在Megabox。


9 則留言:

  1. 的野食好似半蒲半廣東咁啵~
    [版主回覆10/23/2009 11:43:00]係澳門式葡國餐。

    回覆刪除
  2. Wow, when I come to HK, I have to eat after 9 la!!
    [版主回覆10/23/2009 11:44:00]唔得,你要幫手振興香港經濟嘛!

    回覆刪除
  3. 鄉下人我到今時今日重未去過Megabox !!
    [版主回覆10/23/2009 11:45:00]咁點解你仲未去 嘅呢?

    回覆刪除
  4. Mega Box 係我地呢d拖住小朋友家庭的寵兒!! 一來, 冇咁多人; 二來, 有小朋友樓層俾佢地玩. 雖然唔多嘢, 但都算係咁啦... 三來, 食飯時冇人, 嘈少少都唔會覺得唔好意思嘛
    不過, 冇車就會覺得mega box 唔多就腳囉...
    [版主回覆10/26/2009 15:57:00]雖然 Megabox 冇乜特別嘢食,但好在食飯唔駛等位。 Spotlight 、 Best 、書局等夠大又冇人,幾好行架。
    Megabox 有免費專車來回地鐵站同幾個地區架噃。

    回覆刪除
  5. oh, long time no go megabox lu, too far for me ~~
    [版主回覆10/26/2009 15:59:00]咁 Megabox 都係普通一個商場 啫 ,有時間先 去下囉。

    回覆刪除
  6. 哎!本來這個週末是要去澳門的,可是買不到演唱會的票,公司又有點事要加班,只好留港了。看來明天得去小飛象過一過葡國餐癮了。
    [版主回覆10/26/2009 15:59:00]止 唔 止到癮架?

    回覆刪除
  7. 小飛象   = dumbo?
    [版主回覆10/26/2009 16:00:00]係呀,叫做 Dumbo Portuguese Restaurant 。

    回覆刪除
  8.  靚女大班未去就因為佢個 Special Assistant for Leisure Appointments 冇本事, 不能成功清場, 我早就話應該炒鬼咗佢㗎喇   
    [版主回覆10/26/2009 16:01:00]星期六都拍烏蠅,仲駛乜 搵 人去清場。

    回覆刪除
  9. 我一次都未去過 Megabox......
    如果晌九龍灣地鐵站點去架?
    行去遠唔遠架?
    [版主回覆10/26/2009 22:58:00]
    行過去要兩個字度啦,不過九龍灣地鐵站有免費接駁巴士來回 Megabox, 唔駛行啦 。 泊車就八蚊一個鐘。

    回覆刪除