2009年10月12日 星期一

國慶日



「要四隻腳,一隻手。」
「我要四個腎,一條腸,有冇肝添呀?」
如果路邊聽到這樣的對話,會怎想?


話說,國慶日到處封路,吃過午飯後,不敢逗留市區,走入元朗。大概人同此心,元朗不比銅鑼灣人少。所以最後還是決定回家看煙花算了。

先在新開的〈藤原豆花〉吃碗豆腐花,既然叫〈藤原豆花〉,所以有輛藤原托海的戰車做擺設。






跟着到〈新順興〉買滷味回家,照片中只拍到半條人龍,不過也只需排隊十分八分鐘而已。



〈新順興〉的阿姐向排隊人龍先行落單,聽見前面的人說要1條腸2個肝3個腎4隻手5隻腳6隻耳。我沒有略去豬雞鵝等字,他們真的是這樣落單。於是也來個照辦煮碗:我要一隻手、一條腸、兩隻掌、兩隻翼。哈哈,場面很血腥,很暴力!


6 則留言:

  1. 嘩!好彩排在你前面的不是過氣大佬(你只元朗有很多的啦)!
    [版主回覆10/13/2009 15:23:00]…… 排前面嗰啲可能真係過氣大佬噃,慣咗咁講法嘛。

    回覆刪除
  2. Pick your own!!!
    [版主回覆10/13/2009 15:25:00](Empty)

    回覆刪除
  3. At first, I thought you were talking about a "body shop" in China
    [版主回覆10/13/2009 15:27:00]「 body shop 」只買賣內臟,手手腳腳暫時仲未有得做。

    回覆刪除
  4. haha, you also know 藤原托海?? : )
    [版主回覆10/13/2009 15:32:00],你以為我呢亭老人家就唔識藤原托海喇咩!
     
    其實呢,我真係冇睇過套卡通,只係之前電視播電影版時我睇咗啫。我對片中男女主角就冇乜興趣,反而杜文澤、黃秋生、鍾鎮濤三個就幾好笑。
     

    回覆刪除
  5. i like red bean tau fu, ^^
    [版主回覆10/14/2009 13:38:00]紅豆豆腐花好多地方有得食。

    回覆刪除
  6. 我成日都同人講:"同我斬淨d手手腳腳 ..”............................係買燒肉嘅時候囉 !!
    [版主回覆10/14/2009 17:53:00]嘩,即係要晒成個豬身?大班果然係大客!

    回覆刪除