2009年10月21日 星期三

唔憂做之食店



香港有些食店很「巴閉」,遲開早收,假日休息。要去這等已經上岸的食店,不能順路,只有專程。這等不愁沒生意的食店門外經常一條長龍,到了門口也想掉頭走。






群記清湯腩

dou-mou小店,何以招來一大堆「群下之臣」?



除了一般的牛腩牛筋,還有牛展、牛脷、牛面珠、牛鞭,配粉麵每碗$23-29,淨食就要$48-60,而且只有一飯碗份量。

牛筋腩河


肥腩河


牛面珠

牛筋牛腩夠淋,牛面珠嫩滑。不過,粉紅色的牛腩,惹味的湯底,看來有不少添加物。






生記粥品專家

非常幸運,沒有人排隊。



大熱天時到生記舊店吃粥不太好受,冷氣只能隱約感受得到,而且地方淺窄,要坐得舒適一點,最好到隔鄰的生記清湯牛腩麵。

生記的粥有大碗及袖珍碗供人選擇,配料也多。粥雖有米粒,但還是比較「水」。

煎魚餅


雞+及第粥


鯪魚球粥


除了油炸鬼不好吃之外,其他也很好,尤其是豬潤,豬潤不容易煮得好吃。






九記牛腩

人龍名店,竟然不用等位可以長驅直入,而且剛落完單,外面就一條人龍,真是好運。



菜單只有幾項,皆因此處只賣牛腩及咖喱牛筋腩,更設最低消費。



牛腩河吃不出添加了XX粉或XX精,所以湯味較清淡,牛腩亦較韌。

至於咖喱牛筋腩河,咖喱非常好味道,不算辣,總覺得這個用來送飯比粉麵更好。






九記牛腩對面是勝香園,一個大牌檔經傳媒報導過後,就變成這樣了。






9 則留言:

  1. The lines in the last two photos look scary!    Does it worth the wait?
    [版主回覆10/21/2009 17:41:00]我 冇食過呀,條龍咁長我 唔排 喇,而且仲咁熱添,冇冷氣架 喎。
    呢檔大排檔出名茄牛通,但某些時段會見到一排排罐頭茄蕃茄牆。

    回覆刪除
  2. 真係咁勁?@@
    [版主回覆10/22/2009 12:47:00]勁,間間都人龍名店架!

    回覆刪除
  3. 越是唔憂做,越是多人排隊。心理戰!
    [版主回覆10/22/2009 12:47:00]聽講 仲 係排長龍等開門,似 唔似物資缺乏鬧饑荒呢?

    回覆刪除
  4. 人多到救命 ,我同我老公一見親呢d排隊場面就即走,話之你話幾好食!........不過如果有人幫我排隊買比我(哋)食又唔同 !
    [版主回覆10/22/2009 17:06:00]我又係好鬼憎排隊 嘅 噃,搵邊個排好呢?
    我通常唔駛排就入去食囉,要排就食第二度。

    回覆刪除
  5. 你呢度簡直係『去邊度食』指南
    可唔可以問下,妳每次食完美食之後,跟住個兩日會唔會係甘去gym
    [版主回覆10/22/2009 17:37:00]唔會 咯,基本上我只係食同訓架 咋。

    回覆刪除
  6. 生記豬潤粥真係唔錯,尤其配多葱...哈哈哈,依加好想食...
    勝香園,我去過一次以後就唔會再去....坐得辛苦唔再話,食物真係好一般,茄牛通,唔明有咩特別咯,分分鐘我整仲好味過佢!!!
     
    [版主回覆10/23/2009 23:02:00]我雖然冇食過勝香園,但見到嗰排罐頭茄醬牆,就好懷疑報章雜誌話佢哋用新鮮番茄熬湯。茄牛通自己整都唔係好難啫,無謂去排隊食茄汁撈牛通喇。

    回覆刪除

  7. 依個一睇就知啦..哈..靚靚街市個度..真係得..真係叫阿媽去先.. 九記牛腩,好想去..但真係無時間..仲要過海...唉...
    [版主回覆10/26/2009 16:04:00]九記牛腩順路就去試吓囉,專程就不必喇。

    回覆刪除
  8. 順路就去試吓..即係可以吾一定去啦
    [版主回覆10/26/2009 18:16:00]冇食過都 唔係咩遺憾。

    回覆刪除
  9. 九記咖喱 .... 好耐未食過喇

    回覆刪除