2009年10月30日 星期五

深井


好久沒去深井,多了屋苑,多了食店,路都認不出來,要用腳左行右行去找路。




到裕記吃燒鵝。





墊着燒鵝比下面的竟是甩皮甩骨的……說是垃圾也不過份,顏色跟上面的燒鵝比明顯不一樣,看着看着真懷疑是廚餘撈出來的。表面像樣的燒鵝比皮不脆肉不嫩,吃了兩塊後,一陣油悶味留在口腔內留在腸胃內,整天不散,結果半夜開始連番嘔吐,嘔到中午。之後連續幾天飽滯漲悶,不思茶飯。

這一餐埋單兩百。行走江湖多年……是說飲飲食食多年,第一次泛起「回水」的念頭。




去裕記燒鵝只是頭盤,主菜是隔鄰鄭記士多的奶茶。

士多門外擺賣生果,坐着看檔的鄭老闆見我們「裝裝貢」,就問我們是否想飲奶茶,當時裏面沒有人,老闆招呼我們進去,坐下不久,其他茶客陸續進來,他們都是預先訂了位,跟着再有人想進來,老闆就說只招待預先訂位人仕。嘩,一定是我們上輩子作了不少善事。

以士多來說,地方算大,中間擺着舊式巨型音響,播着老歌。這個士多除了賣一般士多貨品外,也賣高檔日本水果,更想不到會賣玩具模型車。



煮茶煮咖啡的器皿也歡迎鑑賞,如有不懂,問鄭老闆,他會一一說明。



士多中間放了樹木型的茶几,圍坐了八個不相識的人,大家都是第一次來。



我們都沒有安份坐着,都是圍着鄭老闆看他怎樣沖奶茶。



鄭老闆說他的奶茶大大碗,提議我們兩個人共享一碗。



沖奶茶過程是這樣的,將銅鍋底面裏外烘熱,放入茶葉用手炒兩炒,注入熱水煮一陣,倒進放有濾袋的陶瓷茶壺內。碗內放花奶,再將茶從碗邊流進花奶內。看似簡單,不過鄭老闆說有人將過程拍下來回家照辦煮碗,還是做不出同樣味道來,所以鄭老闆不介意大家拍照拍片。



沖完奶茶後,鄭老闆解說品茶的程序,不要加糖,從熱到攤涼,在溫度漸降下,去感受茶味的變化,飲一碗奶茶超過一個小時。

其實一半茶一半奶,上枱時候溫度已經是和暖。飲品我從來凍熱分明,從不接受曖昧的暖。不過,我也就聽從鄭老闆的指示,嘗試去找出他所說的層次變化。說來奇怪,外邊一般奶茶放不多久就會浮出一層膜,但鄭老闆的奶茶放了一個鐘頭都不曾出現那層奶脂膜。奶茶很滑很厚身,從暖到涼,都不會有澀味,縱使沒有加糖,出奇地有淡淡的甜味。

留在鄭記士多差不多兩個小時,像參加了一個茶聚。鄭老闆講茶講咖啡,告訴我們他的過去,將來的理想。當談到兒時街頭小吃,鄭老闆馬上叫他的兒子買來久違了的花生雞尾包請大家吃。



身旁的茶客說她朋友吃過鄭老闆做的甜品,說是全香港最好吃的,眾人聽見,馬上起鬨說要吃,不過鄭老闆說他現在要專心鑽研奶茶咖啡,無暇兼顧甜品。我們怎會輕易放過鄭老闆,不停哀求鄭老闆,他大概沒我們辦法,拿來芒果奶茶安慰一下我們幾個饞嘴鬼。還不止呢,原來鄭老闆還有拿手的啤梨奶茶、榴槤咖啡,着我們下次去試。

臨走時,大家齊齊拍照,留下「衣貓」,相約下次再來飲咖啡奶茶吃甜品。鄭老闆提醒我們一定要先打電話,因為他經常出門。其實鄭老闆打開門口並不志在賺錢,只想有人懂得欣賞他的心血。


16 則留言:

  1. 我也聽過鄭老闆的故事,所以我也央我老公與我一起去嘆此奶茶呢!睇嚟等得我老公比個期我都蚊瞓,喂,不如搵日我哋同埋老爺奶奶一齊去嘆茶更實際啦 !
    我哋去深井食燒鵝,只會食嘉韻酒家,因為覺得佢d鵝冇陳記裕記咁肥,很對我們一家的口味!
    [版主回覆10/30/2009 13:28:00]好 喎,老爺奶奶,唔該比個期 嚟,我 哋幾時去飲奶茶咖啡?
    但係,大班,好似你個期都好難度 吓 喎, 咁你又幾時有期呀?

    回覆刪除
  2. 我見雜誌都有介紹過鄭老闆, 個奶荼真係好正咁呀 ...
    花生雞尾包 ... 未食過
    [版主回覆11/02/2009 13:22:00]的確係比其他奶茶正!
    你未食過花生雞尾包?因為你太細個囉,年紀有番咁上下就食過架喇。

    回覆刪除
  3.  依加好似鄭老闆哩D生意人,真係買少見少,應該鼓勵多D人支持佢,等我有時間都過去"拜會"下佢...嘿嘿....
    唉,講起裕記,我都有苦水. 有次我有個馬來西亞朋友黎香港玩,佢話好想食燒鵝,咁我對哩方面無識,咪唯有帶佢去出名0既深井裕記....點知排晒長龍,等足一個鐘(當時天寒地涷,我個馬來FD涷到打冷震...) 入到去,人又多又迫,仲要走後巷上樓上,又臭又嘔心....伙記忙到嘔,態度唔係咁好,隻燒鵝仲差過出面果D,食物又一般...唉,總總因素,令我覺得虛有其名....至此有外來朋友想食燒鵝,我死都唔再帶佢地去裕記...影衰晒
    [版主回覆11/02/2009 13:23:00]講起都覺,嗰日行入裕記,我都覺得有啲臭味,睇嚟佢哋處理食物…
    呢間裕記,以後請都唔去。

    回覆刪除
  4. 我  lunch time 就隨時都得,但 LC  就要夜晚或週末.  我而加服緊毅進役,好慘呀。  
    所以暫時都係 weekend 至有監放
    [版主回覆11/02/2009 13:23:00]收到。

    回覆刪除
  5. 噢!原來裕記旁邊的士多才是戲肉所在!
    [版主回覆11/02/2009 13:24:00]係呀,如果士多有三層 tea set ,我就唔駛去食裕記啦。

    回覆刪除

  6. 我都好想好想去試下呀....my 飛弗士!! 得吾得呀)))
    [版主回覆11/02/2009 13:25:00]你做足七日架喎,請問你邊日得呀?比個日子 嚟至得架。

    回覆刪除
  7. Very nice class regarding the making of tea...now you can make your own la!
    [版主回覆11/02/2009 13:27:00]真係好似上堂咁架,自己整唔到嗰種口感架,如果唔係,點可以賣 $68 ,仲要訂位先飲到。

    回覆刪除
  8. i like hot milk tea~~!
    [版主回覆11/02/2009 13:28:00]你都去試吓囉。

    回覆刪除
  9. 阿老爺句:"我而加服緊毅進役,好慘呀。"真係...
     
    [版主回覆11/02/2009 13:32:00]佢自投羅網啫。

    回覆刪除
  10. 哈, 你終於寫到呢篇啦!! 腸胃應該好返晒嘞掛
    以前住深井附近, 覺得陳記燒鵝最好食. 舊年再去時, 變晒樣. 算啦!
    真係第一次聽鄭老闆的故事. 奶茶涼咗唔會有層膜, 好似好吸引喎...
    [版主回覆11/02/2009 13:35:00]好番晒喇。
    而家深井多咗好多食店,無謂食燒鵝咯。

    回覆刪除
  11. ha.ha...7日.......真係搵日啦...禁真係好好味呀 !?
    [版主回覆11/02/2009 13:39:00]佢真係 比一般奶茶好飲架!

    回覆刪除
  12. 只有懶既女人..無醜既女人...勤力啦...加油 !! 我要個個都靚得自然...哈哈哈~~~!!
    [版主回覆11/02/2009 13:42:00]懶我就肯定懶架 嗱!

    回覆刪除
  13. 引C人咩....芳香園定佢好d ar ?
    lazy.. u dum u la..ha.ha.
    [版主回覆11/02/2009 14:05:00]芳香園...

    回覆刪除

  14. 廣東笑話    【給您一個由心發出的微笑!】
    西式 ——歐周聯婚
    中國式 ——莊香聯婚
    菓汁式— —陸寶聯婚
    無奈式 ——何府迎親
    緊急式— —馬尚聯婚
    糖黐豆式 ——張胡聯婚
    劇毒式 ——劉黃聯婚
    來賓式— —龔賀聯婚
    草根式 ——龍民聯婚
    午餐式 ——伍范聯婚
    鼓樂震天式 ——羅古聯婚
    奉旨式— —魯馮聯婚
    開胃式— —莊樊聯婚
    不負責任式— —吳李聯婚
    高貴式— —黃金聯婚

    回覆刪除
  15. 飲碗奶茶2個鐘......
    你真係好得閒 ~
    [版主回覆11/02/2009 18:23:00]唔去飲奶茶,咪棧去行商場,家陣有得坐,有得飲, 仲 有得學,充實好多!

    回覆刪除
  16. 蘭芳園好耐羅喎...
    太興..!? 我覺得一般姐....吾救濃...
    記得用啦.吾好掛住玩..不過..你有排都味訓啦...哈~~~~

    回覆刪除