2009年10月14日 星期三

布甸



是的,又是布甸,我也不想獨沽一味,但連續整了幾次雪糕失敗了,所以只好繼續布甸。







朱古力布甸 ─ 完美無暇,無懈可擊,無與倫比……







芝麻布甸 ─ 味道很好的,只欠賣相,因為我為了放相上blog,專程去買了矽膠模。這已經是最完整的一個,其他的都慘不忍睹,嗚……我做錯了甚麼呀?







Rocky Road布甸 ─ 將完美無暇、無懈可擊、無與倫比……的朱古力布甸,加進棉花糖及杏仁就是了,不過,棉花糖全變了浮屍,難道要給棉花糖綁鉛?



11 則留言:

  1. 唔知我哋幾時有得食呢?Christmas party ??
    [版主回覆10/14/2009 17:50:00]竟然有人對我整 嘅 嘢食有興趣? 好好好好好,到時你真係食至好呀!

    回覆刪除
  2. yummy but....fat ~_~
    [版主回覆10/15/2009 14:08:00]放心 喎 !我食 晒 都冇肥到!

    回覆刪除
  3. Look...okay. How do they taste to you?
    [版主回覆10/15/2009 14:09:00]當然 taste good 啦,我自己整架嘛。

    回覆刪除
  4. Love those tasty sweet stuff!!
    [版主回覆10/15/2009 14:09:00]me2!

    回覆刪除
  5. Re  靚女大班's comment, I thought we were getting together on November 7, no?
    [版主回覆10/15/2009 14:10:00]Nov 食完 Dec 再食囉!

    回覆刪除
  6. Ok, David and I will make sure to leave some space in our tummy for these yummy desserts!
    [版主回覆10/16/2009 15:16:00]其實呢,不是百發百中,偶有失手,只能盡人事。

    回覆刪除
  7. 棉花糖全變了浮屍 >>>>
    [版主回覆10/18/2009 19:59:00]有冇辦法唔浮架?

    回覆刪除
  8. 朱古力布甸的那個瓶子好古典,讓人想起北海道牛奶布丁。
    [版主回覆10/18/2009 20:00:00]就係買北海道牛奶布丁食完剩落嚟嘅樽仔囉。

    回覆刪除

  9. hey.. tai tai..what a beautiful stuff. where you bought it ar ?
    整左又吾拎杯黎嫁.. .haha.a
    [版主回覆10/21/2009 00:30:00]你之前問過囉,係買 Milk Top 牛奶布甸食剩低嘅, City Super 、 Sogo 、 Aprita 、吉之島都有得賣。
    呢啲布甸係要雪住架,拎到去比你又唔溶有少少難度 噃 ,要度一度。

    回覆刪除
  10. 2046 ~~
    [版主回覆10/21/2009 18:40:00]唔知 我有 冇咁長命!

    回覆刪除
  11. 我點都要食到為止......
    [版主回覆10/21/2009 21:40:00]比心機啊 ) ) ) ) ) )

    回覆刪除