2008年11月8日 星期六

深水埗多食店



以前很少去深水埗,到現在也不知道鴨寮街在哪,但原來最近幾個月經常去深水埗飲飲食食,寫下的的網誌也有好幾篇:
 《容記小菜王》
 《綠林甜品》
 《山東餃子館》
 《三姐海鮮酒家》
 《譚仔雲南米線》
 《增輝藝廚》
 《小菜王》
 《三姐松記》



有些食店尤其是甜品店,去了多次就不再重複出網誌,那麼算一算,差不多兩三個星期總得去深水埗一次了,可算頻繁。

跟着下來,又是深水埗著名景點。








維記咖啡粉麵

一條街三間〈維記〉,排隊人龍幾乎「霸」了全條街。





還好,去〈維記〉的人志不在「嘆」,流量極快,只不過等幾分鐘。

裝修「兜踎」,褶抬褶櫈人貼人,不過價錢比得上有裝修有卡位的高檔茶餐廳。





招牌出品是豬潤牛肉麵及咖央多。


豬潤米

豬潤嫩滑,湯底是淡淡的豬潤薑湯,湯面滿佈浮渣物很住家風味。豬潤多米粉亦多,吃完一碗豬潤米肯定飽飽。


餐治

就像一般茶餐廳的餐肉,霉霉爛爛的口感,不是我杯茶。


咖央多

從來不喜歡咖央醬,不過既然是招牌菜,儘管叫一個,試過後,依然對咖央醬沒有好感。


奶茶是很地道的大排檔奶茶,咖啡是即沖咖啡粉開的,同樣不是我杯茶,應該說不是我杯咖啡。






榮發餐廳餅店



半邊在舊唐樓,半邊在新樓,中間開個口互通。看地磚枱椅就知道歷史悠久。



餐牌上的「回尾」同樣歷史悠久,今天還有多少人明白。



「廚師推介」的豬潤米跟〈維記〉的差天共地,非常「鞋口」,最後,豬潤幾乎原封不動。



再來一個餐,餐蛋豬扒麵之類,也是一般,還好有杯像樣的奶茶。



兩點後,突然人多起起來,原來因為……



也好,試一試蛋撻。







坤記糕品

原本賣汽水糖果的〈坤記士多〉,今天變成著名糕品舖,人羣圍着〈坤記士多〉為的就是買缽仔糕、白糖糕。我也好不容易才能擠進去看個究竟,地方淺窄的小舖,擺着十款八款糕點,左問右問下揀了紅豆糕及白糖糕。



15 則留言:

  1. 維記, 榮發真係唔駛講野. 
    [版主回覆11/08/2008 22:09:00]係 噃, 你最近 咁深閨冇 去深水埗拿?你 啲飲飽食醉篇來來去去都係屋企附近嘅?

    回覆刪除
  2. 維記......一般啦
    坤記D糕點......都幾貴架!
    [版主回覆11/08/2008 22:20:00]坤記 D 糕點,貴極都係幾蚊 啫,以前呢類 糕點條條街都有得賣,宜家搞到好似好難先有得食咁。

    回覆刪除
  3. please explain that line you said few people would understand today
    [版主回覆11/09/2008 17:14:00]Teacher ,你嘅年紀冇理由唔知「回尾」點解喎,定係你細路仔時冇幫襯過茶餐廳?
    即係叫咗蛋撻、菠蘿包,又或者跟餐嘅餐包,埋單時冇食到,退番啲麵包比人叫人扣番錢囉。今時今日唔會有人咁做嘞,以前生活艱難,慳得一毫得一毫嘛。

    回覆刪除
  4. 哈哈, 我昨天都去左維記喎. 維記d飲品, 算把啦, d奶茶完全唔得. 其實自從分拆後, 我覺得佢d水準差左. 咖央多都唔係我杯茶, 我比較喜歡油占或奶油多, 不過一定要叫佢地少油, 咁就正好多喇.
    坤記呢, 每次我去維記必買幾件糕點看門口. 老實講, 佢d缽仔糕味道真係好傳統. 早幾年佢仲會用竹簽拮dd缽仔糕, 不過依家太多人, 佢用膠袋入定晒.
    榮發我好似未去過, 不過幾年前試過想比QC一個surprise, 晚上10點左右想去深水 埗買個生日蛋糕, 最後只有榮發仲未收工, 就買左個有d似我地細個時果d鮮忌廉蛋糕, 味道就當然...
    回尾係咪即係食唔晒, 退番錢?
    [版主回覆11/09/2008 17:15:00]你細個時食鮮忌廉蛋糕?我細個時係食奶油蛋糕架,宜家恐怕冇人識整添呀!
    乜你咁後生都識 「回尾」,不過 〈 榮發 〉真係麻麻,我 嗰餐都有好多 嘢想 「回尾」。

    回覆刪除
  5. 坤記我個人就唔係覺得超好食, 對佢嘅糕點評價只係一般般 .
    咩係"回尾"??????
    [版主回覆11/09/2008 17:16:00]我試過其他地方食嗰 啲XX糕,咬一啖就要掉,坤記好 掂 架 嘞 。宜家冇乜人肯做呢啲賣幾蚊嘅嘢,好似以前通街都賣雞蛋仔,宜家搞到好似北角 嗰檔攞 咗專利咁,日日排長龍。
    「回尾」 意思請參考下面。

    回覆刪除
  6. Isis: 我今日買咗金罐牛油嘞(HK$45) , 等我呢兩日試焗吓先 !!
    [版主回覆11/09/2008 17:38:00]嘩, 乜 $45 咁貴嘅?
    你又嚟引我 嘞,我忍忍忍忍忍忍忍忍忍

    回覆刪除
  7. No, I have no recollection of returning something that came with a meal for a partial refund of the meal, either in HK, or in the US.  It sounds very funny

    回覆刪除
  8. i like this ^^
    i often eat b4 ga ^^

    回覆刪除
  9. 豬潤米我都like呀
    仲有...我買到條裙喇....thank you!!!

    回覆刪除
  10. 哈...  哈...  我深閨呀嘛, 冇咩特別都唔會走出街食.

    回覆刪除
  11. Isis: Oh no...... I am so hungry right now. You finally go to my favorite type of resturant - 茶餐廳 I never try rice needle with pork liver before. But, it looks very nice. It is better for me to limit myself going to you or Nicole's blog. I don't have time to make or bake the dessert. And I won't able to try the restaurant now. Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................
    [版主回覆11/10/2008 23:52:00]豬潤整得好食要有啲竅妙,係呢,你 嗰邊有 冇豬潤、豬心、豬橫 脷呢 啲內臟賣架?

    回覆刪除
  12. 回尾 - 我照字面估咋. 其實點會有d咁既ruleo架?
    妳講起奶油蛋糕, 我前年去印度, 遇著我生日, 同事好好咁買左個生日蛋糕慶祝喇, 果個正是 奶油蛋糕 !!! 個蛋糕底唔知點解係濕o架添, 我唯有免為其難吃兩下喇, 點知我個Italian friend又食晒
    我試過其他地方食嗰 啲XX糕,咬一啖就要掉,坤記好 掂 架 嘞 。 -- 呢句我絕對應同!
    [版主回覆11/10/2008 23:53:00]前十年八年,去大陸都 仲 見到 嗰種舊式 奶油蛋糕,似乎忌廉都可以代表到富貴先進 喎。

    回覆刪除
  13. wei wei~
    i updated blog la, haha ^^

    回覆刪除
  14. Isis: Yes. We have pork liver selling in the asian supermarket. I live close to the asian community so that buying most of the Chinese stuffs are not difficult to me. The pork liver sells quite low price in here. I pay around HK$7 for almost a pound of pork liver. I don't think that I can buy the pork liver with the same price.
    What is the 竅妙 to cook the pork liver? To me, I usually sliced the pork liver, then use a little bit sou sauce, sliced fresh gingers and corn starch to soften and season the liver.
    [版主回覆11/11/2008 01:22:00]嘩, HK$7 一磅真係好平喎,平過香港好多呀,你要食多啲,你哋嗰邊一定唔會落哮喘藥喇。
    竅妙就係唔好滾,一滾就鞋,但唔滾又驚唔安全,又驚有哮喘藥,又驚膽固醇,所以都唔係好多人食豬潤咋,呢間〈維記〉排長龍都算異數。

    回覆刪除
  15. I don't know whether my cooking method is right or not. But, I season the liver with corn starch helping to make it tender, not rough "鞋" anymore. I usually season without oil since it helps to cut down calories and the most important it - I want the meat absorb the seasoning. Oil is always the last step to add on it. Haha... good to have cooking lesson now.
    [版主回覆11/11/2008 16:10:00]我好鍾意食韮杞 豬潤湯飯架,不過又要煮又要影相,好高難度,攪得 掂就 放上嚟啦。

    回覆刪除