2008年6月23日 星期一

小南國+Mado



小南國 @ Mega Box (18-06-08)


星期三晚的Mega Box人煙稀少,雖然已訂位,不過看場面,不訂位也可以。

叫了個匯豐4人套餐$538(原價$680)。



特色四拼



砂鍋餛飩雞湯

每人一碗,每碗兩粒雲吞,那半隻雞放了一晚還是原封不動。



清炒河蝦仁



椒鹽小黃魚

其實是炸小黃魚,鹹了一點。



外婆紅燒肉伴棠菜

最愛吃這種花腩鹵肉,茶樹菇硬了點,不過伴着鹵汁吃也很好味道。



灌湯生煎包

湯丸大小的肉餡,雖說是灌湯,但其實只有一點點湯汁,煎得脆脆的包底,一致通過是套餐中最巔峰之作。



酒釀丸子





席間朋友說了一件憾事,話說她過去數年一直買同一組號碼的六合彩,都不曾中過,誰知事忙漏買了一期就…………。彩金只有萬多元,但也教她揪心捶肺了一個晚上,如果是頭獎……她說她恐怕要去看醫生了。








Mado Ice Cream Café @ Mega Box (18-06-08)


飯後,大家到樓下的Mado Ice Cream Café食雪糕。店不大,只有得兩三張枱,配上綠色貴妃椅,放着土耳其水煙做裝飾。賣的是土耳其雪糕,特色是用蘭花莖磨成粉加上羊奶,製成黏性強口感軟滑的雪糕。

這裏除了賣雪糕外,也有各式咖啡,單欠土耳其咖啡,真難以置信。

叫兩個蘭花特飲+雪糕球,朋友要香蕉味,我要原味,原味像練奶味,甜了點。至於蘭花特飲是甚麼,據店員哥哥說,是用蘭莖粉加蒙牛牛奶打成,上面放些玉桂粉。由於玉桂粉非常搶味,所以也不肯定蘭莖粉是甚麼味道,只是這杯加有蘭莖粉的牛奶,依然是水汪汪稀登登。



兩個Belly Ice Cream Cup,肚皮杯好想拿回家啊。一個是椰子味;裏頭有好多椰絲,另一個是朱古力味。



   



拍照期間,雪糕上的滑下來了,朋友馬上推回頂上去,看,寫blog有時真的搞得大家「冇啖好食」。










更正(25號零晨):

朋友說不是「過去數年」一直買同一組號碼的六合彩,而是「過去十幾年來」……。

自此之後,她一定不會漏買,祝願她下次金多寶一注獨贏!





9 則留言:

  1. Isis: When friend should understand one theory now. If it is happens to you in fate, it must come to you in one day. No need to rush or something. But, I do feeling sad for your friend. Just miss once... ah... this is life.
    Anyway, you introduced this resturant before, right? How's the taste of 酒釀丸子? It looks quite cute to me and yummy. Four of you having fun at that night. Enjoy..... Keep in touch.
    [版主回覆06/24/2008 21:48:00]酒釀丸子裏面嘅丸子喺用糯米粉搓成一粒粒小丸子,酒釀喺將糯米又煮又蒸又發酵咁整成,以前 d 酒釀酸酸宿宿咁,我唔鍾意食架,宜家變甜咗我先至鍾意食咋,酒釀丸子面層浮吓浮吓嘅喺桂花,呢款甜品糖水舖冇得食,只得京菜館上海菜館有得食。

    回覆刪除
  2. 哈哈哈.........我D朋友知我寫 blog ,所以佢地都會比我影完相先食
    有時我都唔記得,佢地就會提我影相
    [版主回覆06/24/2008 21:49:00]我都喺呀,呢餐飯都喺 d 朋友幫忙將 d 餸菜搬嚟搬去咁影相,仲幫手揸埋機添架,結果餸又凍晒,雪糕又溶晒囉,搞到佢哋冇餐安樂茶飯食,下次都喺唔好啦。

    回覆刪除
  3. Good grief, Isis.  You must really like MegaBox.  How many times have you been there already?
    [版主回覆06/24/2008 21:50:00]因為落雨囉,又個個都九龍返工,所以去 Mega Box 。其實我去得最多喺 Harbour City !

    回覆刪除
  4. 又小南國@Mega Box?
    [版主回覆06/24/2008 21:50:00] 落雨嘛!

    回覆刪除
  5. 那雞打包嘛.
    我反而和朋友吃飯時不拍照. 
    [版主回覆06/24/2008 21:51:00]我要向你學習,同朋友食飯唔好影相。

    回覆刪除
  6. 啊?你都幾鍾意去小南國ga wor !!!!
    Ha!!! 我好多時都係要為咗影相而阻住我老公食嘢 !如果影得唔好再補影過的時候直情想打我添!
     
    [版主回覆06/24/2008 21:53:00]本來去旦王花架,落雨嘛,改去 Mega Box 囉。
    我老公唔介意影相架,佢至驚我冇 blog 出咋。

    回覆刪除
  7. I hope your friend can be relieved from the Lotto incident by enjoying the great food. Poor her. If I were her...well, I really don't know if I can handle this kind of matters...

    回覆刪除
  8. Your husband is so sweet !!!

    回覆刪除
  9. 好熟既朋友應該冇問題既.  不過我 enjoy 食飯多一點吧. 

    回覆刪除