2011年3月2日 星期三

喜喜冰室



喜喜冰室 @ 銅鑼灣 (18-12-10)



又去喜喜冰室?試過就算了吧。


有人見到餐牌上特餐的圖片就決定要叫特餐:雞批浮台+合桃香蕉克戟+B仔鴛鴦。各花入各眼,我看見那個特餐圖片就決定情願餓死。


合桃香蕉克戟三個字形容:濕、淋、甜,三個字前面再加個「太」字。



所謂雞批浮台,是指雞批浸在綠豆茸湯裏面,綠豆茸湯尚可,雞批裏面的餡是罐頭忌廉湯的湯膏,雞批一樣是三個字形容:濕、淋、鹹,一樣要加個「太」字。



B仔鴛鴦應該是做給幼稚園學生飲的,好立克+阿華田+棉花糖,kawai-ne。



我只好自己叫個「正常」茶餐:蛋撻+奶茶。






6 則留言:

  1. 好似過份浮跨...將食物胡亂配合..
    那個雞批浮台...有點....
    [版主回覆03/03/2011 18:29:00]個雞批浮台係佢哋嘅鎮店之寶喎。

    回覆刪除
  2. Good choiceLike you said, most of those super sweet or salty food are for kids...We don't need too much sweet or sodium in our bodies!!
    [版主回覆03/03/2011 18:29:00]個特餐係我老公堅持要叫,我就唔識欣賞,結果全部佢食晒。

    回覆刪除
  3. he..he.. Isis 人人有$6000.00. 開心
    [版主回覆03/03/2011 18:29:00]無端端多筆錢梗開心,不過如果政府肯將啲錢用落更長遠更廣泛嘅福利上就仲開心。

    回覆刪除
  4.  都係正常嘢好D, 最襟食 !!!
    [版主回覆03/03/2011 18:29:00]我係正常人,梗係食正常嘢架啦。

    回覆刪除
  5. 個人口味啫
    [版主回覆03/04/2011 02:33:00]當然,所以我自己叫蛋撻奶茶囉。

    回覆刪除
  6. 雞批浮台都想得出?!真厲害!可能下個Version是浮在可樂面上呢。
    [版主回覆03/05/2011 01:09:00]又或者整個士多啤梨雪糕浮喺綠豆茸湯上面呢。

    回覆刪除