2011年3月5日 星期六

大棠路邊小炒



某天,在元朗看見有個大大的廣告牌寫着「大棠路邊小炒」,大棠?好像說有個荔枝園吧,大棠在哪處呢?於是沿着廣告牌的箭嘴方向找路。


原來大棠是一個很大,很大的村屋區,如果用來發展住宅區建高樓大廈,應該可以住上三五十萬人。


大棠深處就是荔枝園,沒有買門票進去,因為已近黃昏。


大棠路邊小炒接近荔枝園,是必經之地。附近有幾家飯店,但唯獨大棠路邊小炒燈光火着,高朋滿座。其它都是沒有人影,看形勢當然是幫襯人多的吧。


地方很大,有蓋的地方應該是僭建的,露天停車場足以泊幾十輛貨櫃車。




掛起大字報寫着「自設山莊水庫魚」。停車場有個小棚,用來做香窰雞及瓦缸煨湯。對面拍烏蠅的飯店門外寫着「全港第一家瓦缸煨湯」,令人有很多聯想。



炒聖子


古法蒸福壽魚


豉油皇鵝腸


翠玉瓜炒豬頸肉


蒸魚


其實水準很普通,不過免茶介免加一免貼士,價錢算是經濟。


之後跟屯門友說起大棠,竟然屯門友都對大棠很陌生,於是大家相約星期天去大棠食午飯。


阿姐見我們人多,介紹我們吃$888團餐,白飯任裝,汽水任飲。



粟米魚肚羹


白灼蝦


燒鴨


蒸鯇魚


紅燒豆腐


西蘭花枝鳳片


梅菜扣肉


雙菇扒生菜


蒸魚上枱時,各人嘩嘩嘩,大家猜量三斤還是四斤。魚雖然大,但肉質粗鞋,大家不甚欣賞。花枝鳳片就是魷魚,還沒放在枱上已經飄來腥臭味,其他人說味道沒有怎樣,我不敢試。


雖然餸菜不是出色,但依然坐滿人,再看看對面幾家飯店,人影都沒有一個,難道他們的水準……



7 則留言:

  1. 啲小炒又几有風味咁喎.........
    [版主回覆03/07/2011 20:34:00]
    麻麻架咋。

    回覆刪除
  2. $888 團餐,白飯任裝,汽水任飲重有咁多野食,真是超值!光是體會一下大棠風味都OK喔!
    [版主回覆03/09/2011 15:45:00]個 $888 團餐係幾經濟,我估係比去荔枝園啲人食。

    回覆刪除
  3. 我都未去過大棠食嘢, 應該係最少有10年以上冇去過大棠喇 !
    [版主回覆03/09/2011 15:47:00]真係好多人未去過,有啲連喺邊都唔知。

    回覆刪除
  4. How long was the drive from the city?
    [版主回覆03/09/2011 16:20:00]我 google 唔到資料,由旺角去大棠我估大概四五十 km 。

    回覆刪除
  5. I guess when people go all the way in there, they will have to eat no matter what, and they always pick the ones with the most resonable prices....The dishes don't have to be perfect as long as there are customers..
    [版主回覆03/09/2011 16:19:00]我估大棠可能有五百 hectares ,全部都係村屋,大棠路邊小炒喺大棠篤篤處,應該係做街坊生意,賣經濟實惠嘅小菜,如果想食好啲,村民會出去元朗食。

    回覆刪除
  6. 其實佢地都是賣大棠的名氣, 不是賣食物為主, 所以食物也是麻麻地....
    [版主回覆03/10/2011 02:27:00]大棠名氣?有啲人成世都未去過大棠!

    回覆刪除
  7. 會唔會你特別嘴tiu呀,人地咁好生意
    [版主回覆03/15/2011 19:30:00]係成枱人都覺得麻麻地。

    回覆刪除