2010年9月2日 星期四

Niji Bistro



Niji Bistro @ 海港城 (25-07-10)




很多餐廳的前菜沙律看似雪了十天的霉菜,所以我會情願要湯。但觀乎鄰枱的沙律非常新鮮,才敢叫沙律。


果然非常爽脆,雖然用了wasabi做dressing,但並不「攻鼻」,主要還是mayonnaise。


一般豉油餐廳我不會叫海鮮意粉,一上枱那種死屍味中人欲嘔。Niji的海鮮意粉中規中矩,海鮮料不少,雖沒有海鮮味但也沒有臭腥味。




另一個套餐:






賣相絕佳的eggs benedict,咬開見真章,外邊太熟,內心太生,既然聲明用日本蛋,生蛋也不是問題。


餐末送上的甜品不過爾爾,已經來過幾次,對Niji的甜品不再期望。




咖啡或茶也算可以,還是欣賞那套茶具吧,Noritake啊!




9 則留言:


  1. 咁好唔好食啊? 睇落去好似勁好食bor
    [版主回覆09/03/2010 14:45:00]OK 架,好過 UCC 同 Pokka 。

    回覆刪除
  2. Great place for dining...now you have to wait till Nicole comes back to hang out again!!
    [版主回覆09/03/2010 14:46:00]佢位高權重貴人事忙,同佢食飯要排隊申請。

    回覆刪除
  3. 呢餐唔平wor
    [版主回覆09/03/2010 14:47:00]大概二百咁上下啦。

    回覆刪除
  4. Ok, something very strange is going on here.  Go to this guy's blog  and try to leave a message.  You'll have to type in a code....
    [版主回覆09/03/2010 14:47:00]我 click 咗你做 blog 友,你先至唔駛打驗證碼咋。

    回覆刪除
  5. 見到想食呀
    [版主回覆09/03/2010 14:48:00]想食就去啦。

    回覆刪除
  6. 這一家餐廳我也試過,真的不錯。

    回覆刪除
  7. 用了 wasabi 做 dressing ,但並不「攻鼻」,主要還是 mayonnaise >>> 好特別, 想試下呢

    回覆刪除

  8. wai wai...你知吾知係味有奶精既野呀?
    [版主回覆09/09/2010 14:22:00]奶精好似係大陸叫法,香港叫植脂奶,完全冇奶嘅成分,只係用嚟扮奶沖咖啡奶茶。

    回覆刪除
  9. 植脂奶!??,完全冇奶嘅成分,只係用嚟扮奶沖咖啡奶茶..haha
    我見人地好方便加入去....禁呀..算啦.都係吾好懶啦...haha..thanksss

    回覆刪除