2010年9月17日 星期五

Caprice



Caprice @ 中環 (17-08-10)




今年夏天,藍天白雲的日子比往年多啊!

去中環朝聖。

推開大門,踏上長走廊,右邊望盡九龍半島。

佈置典雅而現代,沒有驚喜,因為早就料到五星酒店內的餐廳大概就是這個模樣,也就是高樓底下吊着數盞枱大的吊燈。

開放式廚房,除了色香味的誘惑,還有聲。

服務殷勤,各waiter都是急步來來往往,眼觀四座耳聽八方關注每一位客人。每上一道菜,都報上材料做法。鄰枱人多,waiter每人捧着一道菜,排列兩旁,輪流上菜,有點像古裝片的宮女給皇帝起菜的場面。







Lunch Set:

Tomato Gaspacho with Alaskan King Crab and Guacamole
Barbarie Duck Breast with Celery Mousseline and Fried Polenta in Liquorice Sauce
Hazelnut and Lemon Biscuit with Light Nut Cream, Lemon Siphon and Yuzu Sorbet

Brittany Artichoke Velouté with Aged Parmesan Cappuccino and Sacristain
Lamb Shoulder Pastilla with Oriental Quinoa and Date Jam in Ras El Hanout Sauce
Apricot Tart with Green Cardamome and Bergeron Sorbet




先來餐前小點,很精緻,亦可口,這刻,對之後的很有期望。



跟着,送上麵包及牛油,waiter指明用的是Brittany牛油,一個有鹽,一個無鹽,形狀不同,方便識別,不過我老人癡呆嚴重,無法記住,還是要靠自己的味蕾。



麵包有四款選擇,其中卷狀桶型的麵包外層酥脆內心軟熟,忍不住要再來一個。座位後方放着一籃麵包供隨時享用,涼了,再換一籃,直至上甜品。



素來愛飲西班牙凍湯,清爽的甜酸,很合夏天。豔紅的蕃茄湯配上柔滑的牛油果醬,萬紅叢中一點綠,色相誘人,鮮甜的蟹肉也只能當陪襯品。



「cappuccino」還未放上枱已經隱約傳來芝士香味,泡沫就正是用芝士打出來,底下的artichoke湯反而味道未見突出。我對伴碟的兩支sacristain興趣更大,似乎麵包類我吃得太多了。



粉紅色的鴨胸,肉質柔嫩。



鴨胸旁邊的初看以為是薯蓉,原來是celery mousse。四條fried polenta是粟米粉做的,咬下去粉粉的,又是外脆內軟之物。



主角雖是酥皮羊肉,原來也不過爾爾,反而用作佐料的棗蓉更美味。全碟精點在於quinoa,口感有點似麥米,試過後,我已經去買了一包回家。



上甜品前又送來madeleines,迷你得跟荔枝差不多大小。曾經經常買Delifrance的madeleines做下午茶茶點,這裏的比Delifrance更出色,有沒有外賣呢?雖然已經吃得飽飽,但我有兩個胃,所以還是給我吃得一粒不剩。



兩個甜品,有點失望,那個條狀物體實在太甜,甜得要放棄,我只享用了sorbet。














順道去買澳門船飛,$88來回,便宜得無法相信,但一查航班時間,每小時一班,最後一班回程船竟然是下午五點,對於我這些即日遊是沒有意義的。而且聽見排隊買票的人說,所有日子的四五點回程船都已經滿了,所以最後都是空手離開。



13 則留言:

  1. 今年夏天,藍天白雲的日子比往年多.
    LC and you must be kindred spirits.  She was just making the same observation the other day. 
    [版主回覆09/17/2010 15:16:00]
    聽講話係大陸近年努力環保喎!

    回覆刪除
  2. 88蚊來回澳門船飛!!! 嘩.. 真係要留意下!
    caprice.. 好熟呀個名.. 唔知o係邊度見過呢? 定係你之前寫過?
    " 每上一道菜,都報上材料做法。 " 假如鐘意整嘢食o既人一定好鐘意!
    [版主回覆09/18/2010 23:08:00]
    更正:
     
    我上次(八月中)去時佢哋話至到 8 月 31 號,但啱啱上網查,又話至到 9 月 31 號,你可以 click 入去 巨龍 睇睇。
     
    另外亦可以入 大航假期 睇吓,今個月坐金光飛航有特價,雖然貴過巨龍,但班次多啲選擇。

     
    你應該係報紙見過 Caprice 囉,香港第一間米芝蓮三星。

    回覆刪除
  3. 我聽啲賭客講,去大航假期買來回 Taipa 的船票,只需要 $210,班次正常。
    [版主回覆09/18/2010 23:08:00]我查一查先知 Taipa 係氹仔。多謝提供資料。

    回覆刪除
  4. 88元來回咁平, 依家有冇呀?
    [版主回覆09/18/2010 23:10:00]我上次(八月中)去時佢哋話至到 8 月 31 號,但啱啱上網查,又話至到 9 月 31 號,你可以 click 入去 巨龍 睇睇。
     
    另外亦可以入 大航假期 睇吓,今個月坐金光飛航有特價,雖然貴過巨龍,但班次多啲選擇。

    回覆刪除
  5. 88蚊去澳門, 邊度有得賣呀...
    [版主回覆09/18/2010 23:11:00]我上次(八月中)去時佢哋話至到 8 月 31 號,但啱啱上網查,又話至到 9 月 31 號,你可以 click 入去 巨龍 睇睇。
     
    另外亦可以入 大航假期 睇吓,今個月坐金光飛航有特價,雖然貴過巨龍,但班次多啲選擇。

    回覆刪除
  6. 好貴定la
    [版主回覆09/22/2010 01:05:00]都幾架!

    回覆刪除
  7. What a place!! love it!!
    [版主回覆09/22/2010 01:06:00]第日有喜慶日子都會再去架。

    回覆刪除
  8. 祝中秋節快樂! 團團圓圓!
    請問間餐廳其實係中環邊間酒店度嚟架??
    [版主回覆09/22/2010 18:26:00]四季酒店, IFC 隔籬。
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  9. 中秋節快樂 !!  最尾果句啱唔啱聽呀 ?

    [版主回覆09/22/2010 18:29:00]我鍾意臉圓圓架,好福氣嘛。
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  10. 中秋節快樂
    [版主回覆09/22/2010 18:30:00]中秋節快樂!

    回覆刪除

  11. 好太太feel ar.....hahaaaa
    [版主回覆09/24/2010 16:49:00]你唔係話去星架玻嘅咩,去咗未呀?

    回覆刪除
  12. 樣樣都咁正, 甜品真是太甜?
    好想食ar
    [版主回覆09/24/2010 16:50:00]甜到食唔落呀!
    啲麵包最好食,可唔可以剩食麵包呢。

    回覆刪除
  13. 上星期日我行山~山頂 能見度得十呎~
    [版主回覆10/15/2010 22:35:00]因為秋風起嘛,藍天白雲要等出年夏天。

    回覆刪除