2010年9月8日 星期三

百味小廚



百味小廚 @ 大埔墟街市 (07-08-10)


之前去大埔墟街市食西多飲奶茶,見到有新開食檔,所以……


豉油王煎蝦

沒想過蝦如此大隻,有點驚喜。


豉椒炒鮑魚

只食過蒸的,連殼炒的鮑魚還是第一次,再有驚喜。


豉汁蒸倉魚

上半條正常,下半條苦,未知是否劏穿膽。老闆說是購自樓下街市,來貨時已經劏好。


除了海鮮,當然還有其他小菜,只是坐下時跟老闆說想吃新鮮游水的,老闆就推介了上面三樣。這裏還歡迎自來海鮮,不過要包括自來劏,他們不負責劏的,樓下就是街市,真的有食客在樓下買來海鮮交給老闆烹煮。


離座時見到有即磨咖啡,街市熟食檔有即磨咖啡也算少見,好,我下次再來。



7 則留言:

  1. ..........少鮑魚呀...貴唔貴呀?
    大埔墟街市係咪晌大埇墟入面?
    我諗我最少2X年未踏足過大埇啦...(坐車路經就有)
    [版主回覆09/09/2010 14:13:00]唔貴,有叫氣水白飯,埋單 $20x 。
    地址係大埔鄉事會街 8 號,大埔墟站同太和站中間,揸車就要由南運路入運頭街,停車場入口喺運頭街。

    回覆刪除
  2. We weer in Tai Po once visiting my friend....I like the country feeling in that area!!
    [版主回覆09/09/2010 14:14:00]我都好鍾意行大埔,有好多其他地方冇嘅傳統嘢賣。

    回覆刪除
  3. 炒鮑魚, 好似好惹味, 都好似好難炒, 炒過龍, 又好老....
    [版主回覆09/09/2010 14:15:00]幾彈牙,幾惹味,自己炒就唔好連殼炒咯,海產類好快熟,應該兜兩兜就得。

    回覆刪除
  4. 大埔對我lai講,好遠呀
    [版主回覆09/09/2010 14:17:00]搭 73x ,過咗城門隧道後第一個站就已經係大埔,第二個站落車,應該唔駛半個鐘,點會遠?可能快過你出尖沙嘴。

    回覆刪除
  5. 豉椒炒鮑魚 >>> 第一次見/聽, 不過應該好惹味
    [版主回覆09/09/2010 14:18:00]我都係第一次食,好味架。

    回覆刪除
  6. 海鮮全部都鍾意~
    [版主回覆09/10/2010 21:01:00]我都好鍾意食海鮮。

    回覆刪除
  7. 炒鮑魚貴嗎啡 倉魚有忆可能苦架?平日魚檔買返來點都循例洗下個肚,唔通店舖完全冇洗?
    [版主回覆09/10/2010 21:02:00]碟鮑魚幾多錢就唔記得,但埋單二百零幾,仲有叫氣水白飯。
     
    冇洗都唔出奇,佢哋係樓下魚檔拎上嚟,可能諗住人哋幫佢洗埋掛。

    回覆刪除