2009年4月21日 星期二

愉景灣



二零零九年四月十日 星期五           密雲




正值復活節假期,想必由商場至離島也會人山人海。雖然沒有下雨,但又不算晴朗,結果又去了愉景灣。







愉景灣只是一個大型屋苑,沒有甚麼好逛,更甚的是沒有甚麼好吃。連續四天假期,愉景灣居民就算不出外旅行,也應該會出城,或者去長州、南丫島這些有趣得多的小島吧。錯了,愉景灣非常熱鬧,比平常的星期天更多人。

這區住了不少外國人,餐廳明顯也是旨在做外國人生意。

上次Zaks,這次就Moorings吧。


Thai Prawn Salad $78


Spaghetti with Meat Ball $95


Hot Chocolate $35



愉景灣也住了不少香港人,他們受得了這種飲食嗎?我想我是不可能住進愉景灣。

受不了,要走過去旁邊的Pacific Coffee喝杯咖啡。




廣場正在舉行復活節嘉年華,賣東南亞手工藝品還可以看一看,至於車仔檔賣的小食就……唉,但也有很多人幫襯。還有一些給小朋友玩的遊戲,隊龍排到……排到……大概一百幾十人。



那些遊戲有甚麼好玩,要排這麼長的隊?一點都不好玩,甚至是覺得無聊,但是,對小朋友來說,可能真的很好玩。我在想,如果我家有兩個孩子拉我去排隊,我該怎辦?我想我還是會排的,但一定會排得很痛苦。

海灘也封了一角玩親子遊戲,好像還有唱歌跳舞表演。







反而屋苑裏頭很靜,大概居民都到廣場及沙灘去了。

  

  



坐船去中環,走上威靈頓街那一帶,比較多食店嘛。

麥奀記裏面只有兩個人,而對面的沾仔記就坐滿人,莫非因為金融海嘯。

麥奀記全名叫麥奀雲吞麵世家,中間沒有「記」,大家都叫麥奀記,可能是因為大部份的雲吞麵舖都叫X記。



$28一碗雲吞麵四粒小雲吞,三歲小童也不會吃得飽。$40的炸醬撈麵也是兩三箸就吃完。沒有鹼水味,雲吞做法傳統,也很滿意了,只是湯就鹹了點,味道不太天然。


之後,去生記吃粥,知道生記星期天休息,但公眾假期呢?生記這天原來有開門營業,只是提早六點鐘關門。


附近看見一家〈馬拉媽媽〉,以前在銅鑼灣分店吃過一次,認真麻麻,不過附近……唔……呀……是但啦。



$59的喇沙,有蝦、雞絲、魚片、矮瓜,本來應該還有螄蚶,但老闆娘說當日沒有螄蚶。



乾咖哩牛腩,那麼多汁也算「乾」!




整天行程節目有點……實在有點……,屬於無所事事游離浪盪。








多謝觀看!

有沒有

我可是邊寫邊


8 則留言:

  1. 看照片愉景灣也還是人山人海!
    [版主回覆04/21/2009 19:26:00]的確係我低估咗愉景灣。

    回覆刪除
  2. I like Discovery Bay, fresh and relax!! Before i wanna live there!!!
    你係咪好少 dining at home ga??  coz' u often "big fish big meat" ar!!
    [版主回覆04/21/2009 19:27:00]我係假期先出街食飯咋!

    回覆刪除
  3. 係唔係因為最近天氣潮濕所以易攰呀 ?
    我都覺得愉景灣冇咩好行,亦冇咩好食,最重要係咩都唔啱我老公食,不過住都ok的,但交通就幾唔方便.總括愉景灣應該唔適合我哋一家居住了 .
    嘩...碟/碗麵真係細得可憐 ,不過而家細細碗,兩啖就食完先叫傳統正宗喎 .

    [版主回覆04/21/2009 19:34:00]唔關天氣事。係悶,篇 blog 越寫越悶, 寫寫下 想放棄唔出架嘞。真係好多謝你哋咁有耐性睇晒佢。
     
    傳統雲吞麵 碗麵唔 細 架,係雲吞要細細粒, 裏面有蝦有豬肉有荀攪埋一舊,但宜家好多只係雲吞皮包住隻蝦。

    回覆刪除
  4. 我諗我入到去, 都係要排架喇 .....
    [版主回覆04/21/2009 19:35:00]正常嘅,係我唔正常啫。

    回覆刪除
  5. 我都未入過愉景灣呢
    [版主回覆04/21/2009 19:37:00]未去過就去行吓啦,去過就唔駛去嘞。

    回覆刪除
  6. What's wrong with spaghetti and meatballs?  It's a typical Italian 家常便飯
    [版主回覆04/21/2009 19:39:00]Salad 同 Spaghetti 唔係難食,只係冇乜好食啫,係三流食品,一流收費。
    愉景灣嘅食店我諗有十零間,但間間都係食 pizza 食 pasta ,又或者漢堡飽之類,左捐右摷先發現原來有間中式餐廳。對於我呢種咁為食嘅人,如果想食吓其他嘢都要搭船,我會覺得好麻煩囉。

    回覆刪除
  7. Well, you are there for the scenery, or the food??? Cannot have both!!
    [版主回覆04/23/2009 22:10:00]知道復活節假期週圍都好多人,只想 搵個 冇咁多人嘅地方,低估咗愉景灣。

    回覆刪除
  8. 麥奀 really good ar!!! I use to visit their shop in CWB. And I found I am getting old, sometimes just  一碗雲吞麵 is enough for me for lunch...
    [版主回覆04/25/2009 01:02:00]麥奀嘅雲吞麵一碗你可以夠飽???

    回覆刪除