2009年1月12日 星期一

Harlan’s



Harlan’s @ IFC (28-12-08)


年多前去過一次Harlan’s,驚為天人,但只小貓兩三隻。今次再去,人多了。



上一次$240 for 2,這次$268 for 2。除了High Tea Tower,也多了其他選擇。



High Tea Tower跟上一次也不一樣了。



上次的scone回味至今,所以第一時間先食scone。





但味道跟上一次就很有天壤之別了,是換了人嗎?









帶着失望食其他的,只覺得普普通通,是心情影響還是真的水準下降?



4 則留言:

  1. 睇你同 Nicole 介紹的餐廳都可以有排試
    [版主回覆01/13/2009 01:24:00]Nicole 除 咗有好 餐廳介紹, 佢自己嘅幸福廚房都專出正嘢架,邊似得我咁剩係識得飲同食( Nicole 稱呢 啲做 「 識飲識食 」 )。

    回覆刪除
  2. 我諗應該係心情問題影響咗 ,我提議你再請我同阿C一齊去再食多次驗証一下 ,味道一定會唔同D ,你會以為又換咗大廚的,BELIEVE ME !!
    [版主回覆01/13/2009 01:23:00]喂,不如去樓下個間 1882 啦!  係呢,阿C潛咗去邊呢?

    回覆刪除
  3. That's about $40 USD per person...almost matching the 5 * restaurant prices here...  Judging from your pictures..the location and settings are definitely 1st class!!
    [版主回覆01/13/2009 01:21:00]唔係 per person ;係 HK$268 for 2 。就算半島酒店個 tea set 都係 around US$60 兩個人。 2007 年有酒店攪過 HK$8888 一個 tea set ( f or 2 ) ,唔知有幾多人去食呢?

    回覆刪除
  4. 1882?都好喎 ,搵日一齊去試試?阿C忙緊搵工嘛,大家都幫佢留意吓有咩筍工啱佢啦 !

    回覆刪除