2009年1月9日 星期五

家傳滬曉



家傳滬曉 @ APM (25-12-08)


逢節日,各商場都會布置一番,攪表演助興。APM這個聖誕裝飾似乎雜亂了一點。



表演是低難度的雜技,只是增添節日氣氛,反正閒着,不妨觀賞一下。

   

   

   

   

   





聖誕假期,預料全部餐廳爆滿,但卻不是。游走全個APM,有些的確門口擠了一大堆人等位,但亦有不少是門庭冷落,人多人少,與價錢無關,亦與質素無關,取決甚麼情願等位,恐怕要訪問當事人。

〈家傳滬曉〉未幫趁過,又不用等位。但也有八成滿,在25號來說,可說慘淡。



……枱上見到這包濕紙巾,心中有數……



超巨型的餐牌配狹小的座位,翻閱餐牌是一件苦事。



雪菜菘仁腐皮卷 $42


饅頭宮保雞丁 $75


純粹玩花臣,完全不辣,叫甚麼宮保呢?


蕃茄魚頭湯 $88



5 則留言:

  1. 價錢都唔平喎 !!!!
    [版主回覆01/09/2009 22:30:00]仲係你 嗰句「食你唔死但又 冇乜驚喜 」添!

    回覆刪除
  2. this one so cute!!

    [版主回覆01/09/2009 22:31:00]得個樣囉。

    回覆刪除
  3. APM 真係落重本,講埋D外藉人士表演高難度雜技 !
    [版主回覆01/10/2009 17:28:00]係落重本,但表演只係低難度, 攪下氣氛咁囉, 當然啦,免費都有高難度,仲邊有人會買飛睇。

    回覆刪除
  4. They have a classy name...but no good food to back it up??
    [版主回覆01/10/2009 17:31:00]呢個集團好肯攪花臣,但 嘢食就好一般 嘞。

    回覆刪除
  5. 個宮保雞丁外型幾得意, 不過唔辣就扣分 bor

    回覆刪除