2009年1月13日 星期二

食@天后



維多利亞公園旁的電氣道一帶,有很多面積細小的食肆:





〈麥兆記雲吞麵〉

典型的雲吞麵舖,門外貼着飲食雜誌文章,舖頭名字標明「祖傳」。



看門外燈箱大字講述來歷,就知道為何要標明「祖傳」。



看得懂嗎?



是雲吞麵、淨雲吞、牛筋腩撈麵、奶茶。







麥兆記的雲吞細細粒,餡內有豬肉,比較像傳統的雲吞,而且沒有鹼水味,但始終跟小時候吃過的雲吞還是有點距離。







〈晶晶甜品〉

新派裝修,但亦有賣傳統糖水。

   


栗子芋蓉喳喳 $18

就是加了栗子的喳喳,很足料。


玫瑰酒心薑汁湯丸 $20

湯圓餡是滲有強烈玫瑰露的麻蓉,很特別。


炒米薑茶 $13

天冷時份適合不過,亦很適合「陪食」人仕。






〈祥利冰室〉

看門面,也知道年紀不小了吧!



變態的可樂,是老闆的珍藏品。



別小看這個老爺收銀機,還未肯退休呢!



到底有多久歷史,問不出話來,話事人(收銀)總是迴避。

大概是自置物業,價錢非常街坊。


豬扒包 $15


滷水牛腱三文治 $12


奶茶 $11






Cafe Eos



十二點時候只有三四個人,半小時後已經滿座。全店只有16個位,坐滿16人,恐怕太辛苦了。

  


店小menu自然細。









叫的是bread pudding,其實是creme bulee裏面有片小麵包,跟上面那片小多士一樣大小。









〈華姐清湯腩〉

以前食過〈大利清湯腩〉,不用等位排隊,現在兩家清湯腩變成這樣子:



不想排隊就要懂得揀時段,例如五點半:



牛腩麵


牛肚麵


腩汁蘿蔔


牛腩肉色發黑,很嚇人,但咬下去覺得還可以,麵卻有鹼水味。最好食的不是牛腩,而是蘿蔔。


8 則留言:

  1. 嘩.....做咩你一係唔寫, 一寫就寫咁多咁鬼勤力呀 ?? 個炒米薑茶我都好有興趣去試吓 !
    [版主回覆01/14/2009 23:03:00]年尾清貨嘛!

    回覆刪除

  2. 呢個我鍾意.......
    牛筋腩撈麵咁多牛筋腩......正 !
    [版主回覆01/14/2009 23:04:00]不過,佢哋嘅牛筋腩好一般咋喎。

    回覆刪除
  3. Wow, that means you can walk down the street and try all of them...one by one ....Good deal!!!
    [版主回覆01/14/2009 23:05:00]係好多食肆架,不過有 啲下次去就 唔見 咗。

    回覆刪除
  4. Did you eat in all of them in one day?
     
    My dentist's office is there.  Time for a checkup
    [版主回覆01/14/2009 23:06:00]唔係 in one day 嘞,我好細食架咋。

    回覆刪除
  5. By the way, there's a little meat shop on Mercury Street between Queens Road and  電氣道 called Ingredients which sells excellent baby lamb chops, among other meats.  It's not cheap, but for those who enjoy cooking at home, it's worth a try.
    [版主回覆01/14/2009 23:07:00]係見到有間賣貴價凍肉嘅舖頭,應該係你講呢間。周圍仲有好多賣有機菜嘅舖頭,睇嚟住附近啲人都好注重健康又捨得駛錢。

    回覆刪除
  6. I will definitely urge David to come with me and try the last three places!
    [版主回覆01/14/2009 23:08:00]唔只呢幾間,仲有條清風街成條街都係食架。

    回覆刪除
  7. 好似澳門豬扒飽正啲喎
    [版主回覆01/14/2009 23:09:00]澳門豬扒飽係硬豬,本地係軟豬嘛,不過我都鍾意硬豬多啲。

    回覆刪除
  8. They look so delicious. Wishfully, the restaurants are still there when we travel to Hong Kong next time..     I don't miss shopping in Hong Kong, but I truly miss Hong Kong wonton / beef tripe noodles, "Milk tea", "coffee mixed with Milk Tea" at tea restaurant.
    [版主回覆01/16/2009 00:26:00]咁你可以去 〈麥兆記〉、〈祥利〉、〈華姐〉、 〈大利〉, 佢 哋都開 咗好耐,可能係自置物業添呀,應該冇咁易執!

    回覆刪除