2008年2月18日 星期一

Panash




Panash @ Ocean Terminal (8-2-2008)


真出奇,大年初二,Panash餐廳竟然沒有人影,反而麵包部就有很多人買麵包。

兩個人叫了忌廉雞湯、海鮮酥皮湯、燴牛腩,不是難吃,只是說不上好。

跟店員說要order麵包部的蘋果批及朱古力蛋糕,她用很奇怪的眼神語調說:「你知咖嘞係咪呀,叫嗰邊D嘢要收多10蚊咖喎。」當然知道,門口、檯面都有標示。堂食要加錢是無可厚非,但起碼先揭走那些玻璃紙及錫紙才放上檯嘛!




















4 則留言:

  1. 個樣得喎.  不過不太就腳. 
    [版主回覆02/19/2008 20:37:00]港九新界都會有交通工具去尖沙咀 嘅 喎, 咁都 唔就腳 ,都 冇緊要嘅, Panash 有好多分店,總會有間就你 腳 嘅。

    回覆刪除

  2. 呢件嘢睇落好正.....
    [版主回覆02/19/2008 20:35:00]呢件朱古力蛋糕的確係好食過件蘋果批。

    回覆刪除
  3. 我家住香港, Ocean Terminal 真的吊腳嘛.

    回覆刪除
  4. 係呢,甘蛇你明明有車架嘛 ,我住新界西北的去全港每個角落都未投訴過吊腳架wor!! 最緊要有好嘢食!!
    Thanks Isis for sharing the great cuisine to us constantly!

    回覆刪除