2008年2月19日 星期二

翡翠拉麵小籠包




翡翠拉麵小籠包 @ 新城市廣場 (9-2-2008)


〈翡翠〉的設計似乎不歡迎顧客「慢慢嘆」,所以只好將它當作醫肚的快餐店,叫碗麵就算了,〈翡翠〉的出品怎說都比快餐店的質素高。



餛飩麵


油豆腐粉絲湯


小籠包




3 則留言:

  1. Isis, on the other side of New Town Plaza, they have a  翡翠 kitchen, diagonally across from Shakey's Pizza.  I love their congee and choy sum noodles soup.  I eat there for lunch after exercising in the gym often.
    [版主回覆02/20/2008 20:25:00]是翡翠小廚嗎?我會去試。不過我通常只會星期日才去 Newtown Plaza ,但是星期日的 Newtown Plaza 人山人海,真是搵食艱難!

    回覆刪除
  2. 我都有同感,當係快餐就算了!
    另外,CWB Time Square的金滿庭d小籠包都做得幾好的!!
    [版主回覆02/20/2008 20:32:00]金滿庭…好似有去過,有一輪,經常去食通天、利舞台,呢 一兩 年少去 咗,係時候去刮下料 。

    回覆刪除