2011年10月5日 星期三

洛神花果醬



去年逛黃金海岸時,買了些洛神花做果醬,好像是六七十元一磅。


這陣子逛街市,又見洛神花上市,有賣$10一磅,有賣$20一斤,才知道去年實在太笨了。


買了兩磅,數一數,有80粒。




剝開花瓣,裏面拿出果實,略為摏碎,放在水裏煮幾分鐘,煮出果膠。



撈起渣滓,留下「膠汁」。放入花瓣及糖,煮至濃稠。放涼後就是嬌豔欲滴的洛神花果醬。



據說,是據網上資料說,洛神花療效有:清熱解毒,降血壓,解宿醉,美白消脂,防癌等等等等。



3 則留言:

  1. Very useful info, thanks!!!!   BTW, how's life in HK?  You guys are not getting together any more?
    [版主回覆10/06/2011 23:05:00]啲人要去遊埠嘛。

    回覆刪除
  2. 係唔係要落好多沙糖架?
    [版主回覆10/06/2011 23:07:00]係呀,落咗成碗架。

    回覆刪除
  3. 我都見有譜整, 可惜我家附近唔見有得賣, 想食妳果 d ^^
    [版主回覆10/26/2011 00:41:29]洛神花得喱一兩個月有,我周圍都見到喎。

    回覆刪除