2011年10月9日 星期日

此誌可待成追憶



丫烏婆升級限期將至,舊版時日無多,存下來以作留念。




玩過試用版,一頭霧水,連blog頭相都搞得一頭煙。新版blog頭相是1:1,將我的全身相變成半身。丫烏婆新版blog頭相自動改尺寸,又不預先告示,唉。沒辦法,只好換相。




其實當初我就是用這隻貓做blog頭相,後來有blog友去美國旅行,在博物館內發現了我的真身玉照,從此就順理成章做了blog頭相。


這隻貓其實是一隻杯,或者可以說是一隻鼎,將貓倒轉,雙耳及貓尾就是杯腳。


    



貓杯是我多年前參加工聯會的陶瓷班做的,手工粗劣見不得人,blog頭相尺寸迷你,瑕疵就不太顯眼。


聽說升級後問題一籮籮 …… 聽說升級新版後,要找回舊版blog友很轉折 …… 聽說升級新版後,load不到照片 …… 聽說,升級新版後,舊網誌內容會打大風 …… 聽說升級新版後,網誌分類會少了,圖片數目會少了,所以要記錄下來,待升級後對照一下。


     



我不知道升級後是否適應得來,總之,能繼續就繼續,無法適應就只好金盆洗手。


6 則留言:

  1. 喂,你唔寫點得呀...
    [版主回覆10/11/2011 01:14:00]寫到會繼續寫嘅。

    回覆刪除
  2. 沒事的,不要低估自己的適應能力啊!
    [版主回覆10/11/2011 01:14:00]我剩系搞張 blog 頭相都搞咗幾日。

    回覆刪除
  3. 我要一隻嚟留念.........
    [版主回覆10/11/2011 01:14:00]請 copy & paste ……

    回覆刪除
  4. 無論妳的網誌外觀變成如何如何,我都會繼續嚟!
    [版主回覆10/11/2011 15:36:00]多謝!
    今日都 11 號,你升未呀?

    回覆刪除
  5. I am still in the learning stage....How can i classify you as friend??
    [版主回覆10/14/2011 01:11:09]你click個blog頭相就會見到「修改」,click「修改」就可以揀朋友/親人。

    回覆刪除
  6. 恭喜升呢成功! 過黎插下旗先 ; )
    [版主回覆10/14/2011 01:11:22]雖然升呢咗,但好多野一舊雲,唔識玩。

    回覆刪除