2011年3月22日 星期二

西貢



西貢 (02-01-11)


很搶眼的〈安東尼小廚〉,以前是其貌不揚的車仔麵店。裝修後看似是高級西餐廳。



以西貢西餐廳來說,$68一個lunch set很相宜了,值得一試。



餐湯是羅宋湯,磨菇湯要另加$15。



試過磨菇湯後,覺得$15可以省回。


B餐是咖喱豬扒意粉,C餐是黑椒汁煙鴨胸意粉,意粉煮得太淋,豬扒肉質粗鞋無肉味,鴨胸算是好一點點,看得出是上枱前淋上醬汁,典型的茶餐廳煮法。





檸檬茶比較特別,是去郊野公園BBQ時會買的1.5公升樽裝檸檬茶那種味道。


這樣說吧,在西貢一家疑似高級西餐廳裏面吃一頓$68的午餐,是一分錢一分貨。


每次去西貢,都會順便去參觀狗展。


其中一隻拉茜很愛玩接飛碟,快而準,贏得眾路人熱烈掌聲。狗主於是叫三隻拉茜擺好姿勢讓我們拍照。



自從海濱長廊變成狗公園後,很多人在搭棚做生意了,除了賣狗衫狗玩具,還有專人教導怎樣訓練狗聽教聽話。



到底,冒充警犬犯不犯法的呢?



伯伯放紙鳶,引來路人圍觀。





給我捕捉了最後一刻,是真的,我一按快門,紙鳶就斷線了,飄到很遠很遠,伯伯丟下所有東西去追追追。



7 則留言:

  1. 五星下的三星2011年3月22日 上午9:35

    ↑神太拉茜?冇番咁上下「青春」都唔知講乜呀?
    [版主回覆03/22/2011 13:01:00]我係咁上下架喇!

    回覆刪除
  2. Beautiful sheep dogs!!  That man with the kites, I can tell he spent a lot of money and energy to link those kites together, too bad he lost it!!
    [版主回覆03/23/2011 00:54:00]伯伯話用咗好多面譜先做到咁長嘅紙鳶,好重架喎,要用特種紙鳶線,佢講完個「線」字就斷線,飄咗去對面山,伯伯竟然話唔係好遠啫,一定執得番喎。

    回覆刪除
  3. 咁又一day...........
    [版主回覆03/23/2011 00:54:00]係呀,行嚟行去就一日架喇。

    回覆刪除
  4. 68蚊,茶餐廳煮法,好貴
    [版主回覆03/24/2011 23:50:00]西貢啲嘢貴過出面,不過每次入西貢我又好少幫襯茶餐廳。

    回覆刪除
  5. 話唔定有一日你都見到我哋隻福仔喺西貢hea!! 最近有了福仔之後, 真係好似冇晒時間咁 。
    [版主回覆03/24/2011 23:50:00]係啦,有咗福仔後,你就荒廢 blog 務啦。

    回覆刪除
  6. I definitely have to go there to check it out! Seems so pretty! I love watching people play kite, so relaxing!
    [版主回覆03/24/2011 23:51:00]放紙鳶就唔係次次見到,但狗就一定見到好多。

    回覆刪除
  7. 以前曾經做過食品入口公司,知道有一種湯粉是為小型西餐廳而製造的,後來知道香港好多餐廳都會用,但為了節約而不按照湯粉比例去泡制,這就是我們經常飲到的水分湯啦。
    [版主回覆03/29/2011 18:31:00]我經常飲到嘅係茄汁加水就當羅宋湯,粉漿溝奶就當係忌廉湯。

    回覆刪除