2011年3月20日 星期日

百感交集



日本福島核電站洩漏核輻射,引發中國成千上萬人急性盲搶鹽。新聞報導中所見,在街市盲搶鹽的大部分都是大嬸阿姆,想他們應該是給國內鄉親謠傳所嚇,用貴價鹽的價錢去買足以吃十年的平價鹽回家囤積。不過,我還是低估了,原來連高檔超級市場裏面的貴價鹽亦一朝掃走。


高檔超級市場賣的貴價鹽,除了有來自日本,還有來自世界各地,比一般超級市場或街市賣的大陸鹽貴幾十倍,而最貴的喜馬拉雅鹽更是幾百元一樽,吃這等鹽的人除了有錢外,還要懂多國語言,因為這些鹽沒有中文字,甚至英文都沒有。我極度奇怪,連這些識字的上等人都相信吃鹽可以防輻射?



* * * * *



洩漏核輻射最初一兩天,香港人除了盲搶鹽,還去盲搶食,紛紛湧去吃日本刺身,兩天狂風掃落葉後,日本食肆馬上靜如深海,老闆救亡宣稱刺身是來自歐洲。


因為相信刺身是從日本天天飛機新鮮運到,因為怕核污染沒得吃,所以要搶在一兩天內去吃個夠本。「執輸行頭慘過敗家」是香港人的左右銘。


日本刺身由養殖到上枱都有嚴格程序,不是甚麼都可以拿來生吃。真正產自日本的刺身恐怕連日本本土都不夠分,日本人吃的刺身其實有不少都已經是來自大陸,何況是香港。


做刺身的魚都是急凍後運來香港,解凍後再奉客,在日本餐廳吃到的刺身隨時是在殮房擺了幾個月,不可能是天天、新鮮。老闆見人就說刺身是親自到築地挑選,天天飛機新鮮運到,你信嗎?洩漏核輻射才幾天,刺身就馬上可以來自歐洲,你信嗎?如果你信,請小心,祈福黨、寶藥黨已經看上你了。



* * * * *



第一次去日本是84年,通街都有汽水機賣明治紙包奶,每包¥100,簡直驚為天人,從未嘗過這麼好的牛奶。返港後到處尋找明治紙包奶,找不到,只在沙田八百伴找到唯一一隻日本奶,就是現今街頭巷尾都見到的北海道牛奶。


之後多次去過日本,由北海道到鹿兒島都去過,由北海道到鹿兒島的超級市場、士多都找不到香港見到的北海道牛奶。我對於這隻只有香港才買得到的北海道牛奶非常疑惑。


由當初只有八百伴才買得到,到今天各大超級市場、雜貨舖、街市都買得到,甚至甜品店、茶餐廳都擺出來當招財貓用。當然,現在發生洩漏核輻射事故,香港人又是急忙全部掃走。


大家有沒有想過為甚麼要對這隻北海道牛奶趨之若騖呢?萬一全個日本受核污染,紐西蘭牛奶、澳洲牛奶不能喝嗎?



* * * * *



羊群心理,執輸行頭慘過敗家,不拿白不拿,有便宜唔好洗頸,見縫插針,人來瘋,都是形容中國人的特性。今次地震,有很多人叫中國人好好學習日本人的秩序。中國人的學習能力是全世界最高,各大名牌不是「學」得很像樣嗎,奶粉不是「學」得比外國人更高明嗎,連火箭穿梭機航空母艦也正在「學習中」。日本人的秩序中國人不是學不來,而是不屑去學。


如果日本大開門戶,歡迎中國人入籍,一定馬上多了十幾億人口。不用等地震發生,都會蜂擁去推去撞去搶,然後回頭嘲笑排隊的日本人是笨蛋。中國人千方百計要去外國定居,不是因為外國有甚麼優良文化、民主自由,而是可以拿到甚麼好處。



11 則留言:

  1. 中國人本質本不是如此....可惜經歷過內戰、三反五反、十年民革.......以致對人的信心、對政府的信心也失去......只有抓著的東西少得到一些安全感...............
    [版主回覆03/21/2011 19:23:00]日本人一樣多年來經歷過天災戰亂。
    即係咁講囉,如果阿爸做賊,做仔嘅覺得做賊好喎咪跟住阿爸做賊,唔想做賊嘅就自然會搵正職做架啦,唔可以話比阿人教壞,尤其是超過 18 歲,就算阿爸冇教好你,你都可以向其他好人學習架啫。

    回覆刪除
  2. 今日有新聞,都仲有人救出lai係生還ge,所以生死有命,係要死ge,做足晒d預防措施都係要死
    [版主回覆03/21/2011 19:24:00]如果仙台嗰啲避難所(學校)係豆腐渣,仲死得人多。做足預防措施唔係話絕對冇人死,但一定會死少好多人。

    回覆刪除
  3. 鹽都搶............笑死人 !!!!!!
    [版主回覆03/21/2011 19:25:00]阿姆都話唔識字讀得書少,但有讀書嗰啲都去搶?唉,香港有咁多愚昧無知嘅人,仲點會有前途!

    回覆刪除
  4. It's too bad most Chinese behave as you said.....sometime when I see how they acted in the US, I am so embarrassed!!
    [版主回覆03/21/2011 19:25:00]睇電視話美國都有人搶食物,買保鮮紙封門封窗,唔知喺咪又係中國人。

    回覆刪除
  5. 我都唔明近年香港人當日本所有物品神咁拜,好似個個人唔去日本旅行,唔用日本貨,唔食日本食物會死咁,真係一個難解之謎。
    [版主回覆03/21/2011 19:26:00]咪又係盲從附和囉,有啲食品寫晒日本字,但後面寫住 made in china ,仲有呀,嗰啲日本字日本人睇唔明架。寫中文字你就唔買,係要見到個「の」字先肯買,奸商有錢賺都係因為愚蠢嘅消費者多啫。

    回覆刪除
  6. 香港 刺身來來去去都是三文魚, 人地日本人都唔食呢樣野-->唔知幾多寄生虫響度.
    人地日本地震, 但是香港比人地更似災區.
    睇住0的人咁搶法, 真是欲哭無淚. 好可悲.
    [版主回覆03/21/2011 19:26:00]唔知點解,好多人都以為魚生一定係來自日本。超級市場嗰壽司櫃剩係賣三文魚壽司,唔覺得奇怪嘅咩!講咩香港係中西文化交匯大都會,市民個個都跟團周遊列國,但啲見識就好似住喺深山咁。

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆03/21/2011 19:26:00]你喊咩呀?搶唔到鹽?  

    回覆刪除
  8. 妳都講得啱嘅...............
    [版主回覆03/21/2011 21:41:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 班"盲搶鹽"影衰哂香港人
    [版主回覆03/21/2011 22:34:00]點只搶鹽,仲有掃糧,輻射射到嚟喇,香港淪陷喇,三年零八個月喇。

    回覆刪除
  10. 好彩我對日本嘢冇咩特別僻好
    [版主回覆03/22/2011 01:33:00]通常只會特別鍾意食某一類食品,例如朱古力或者酒,但鍾情某一國家嘅所有食品就好莫名奇妙。

    回覆刪除
  11. 這幾天日本餐廳紛紛貼出自己餐廳的原材料並非來自日本的告示,原來所謂的鹿兒島豚肉即是巴西豬扒。Well,香港的日本放題做到二百元內有交易,樣樣都日本來埋好蝕?!
    [版主回覆03/29/2011 18:27:00]香港人好多都去過日本,日本食物乜嘢價錢應該心中有數,十蚊三件三文魚壽司都敢食;都排隊買,點會唔比人覺得香港人容易呃!

    回覆刪除