2011年3月10日 星期四

恆河咖喱屋



恆河咖喱屋 @ 筲箕灣 (26-12-10)


筲箕灣東大街經常去,街頭有甚麼街尾有甚麼一清二楚。真想不到恆河是米芝蓮餐廳。


店舖小小,裏面除了做naan師傅,其他都是香港人。每次經過,都沒有想過要幫趁。這次經過,覺得有點出奇,報紙不是說恆河自從登上米芝蓮後,排隊要排一個鐘頭嗎,怎麼只見到兩個人在排隊!


大爺說既然只有兩個人,就不妨排一下。當我排隊時,不好了,頭頂對着抽風機噴氣口,馬上彈開,我不排了,情願不吃。抽風機下面就正在煮咖喱,我不想一身咖喱味。大爺說頂多排兩三分鐘,叫我去打個轉。


逛街逛了很久,電話還未響。回去一看,大爺前面只有一個人,但後面卻多了幾十人。大爺黑口黑臉,裏面的人不肯登記,不肯派籌,非要人在抽風機下面排隊,大爺極度不滿。那麼,走吧。大爺又覺得已經排第二……




結果,排了半小時有多才能入內。


裏面燈光音響似酒吧,非常嘈吵。座位非常窄小,當然還須要搭枱。枱貼枱,椅貼椅,背貼背,臂貼臂,還有毛大衣手袋沒處放,只好抱着進餐。


坐下來後,放下兩杯水,是新鮮即開水喉水。


餐牌圖文並茂,有點搞笑,甚麼TVB牛,明報羊,now雞。


環境所限,坐得擠迫,吃得狼狽。枱細但餸菜大碟,我是說「大碟」,不是指份量。跟對家要非常遷就包容,才能完餐。



餐前小點


雜菜咖喱角


naan


烤羊扒


印度菜我最愛吃的就是naan,但這裏的naan,硬,像未煎好似的。


烤羊扒不覺得是烤的,醬汁太鹹,大爺叫了一碗白飯,白飯質地鬆散,也有點三及第。近期到處發現這種怪米,鬆、散、碎,沒有黏性,不知道是那個米種。


飲品等了很久,我不想飲水喉水,已經吃得八八九九,還不來,於是舉手問老闆娘,話還沒說完,她就說:知道啦。語氣是你沒看見我很忙嗎。調製飲品是老闆娘一個專責,她真的很忙,忙埋單,忙清枱,忙開枱,忙擺枱,忙將外邊的人帶進來。




芒果沙冰還算像樣,青蘋果沙冰顏色像水彩,味道像香精。



舉手向waiter大哥示意要落單,他站在門口位置瞪着我無甚反應,我再揚手,他依然原封不動,對我說:講啦。


服務態度我不會用「差」這個字,只會說:尚有改善空間。但食物質素還有改善空間嗎?我看到一干人等非常用心經營……搶生意額。


大爺差不多全晚黑口黑臉沒話說,更揚言絕不下次。誰叫你看見米豬連就去排隊,不是跟你說過,米豬連專員是拿着XX男女&X假期去試食的嗎。


餐後,一身油煙味,回家從頭到尾包括那件毛絨大衣都要清洗。



11 則留言:

  1. 好慘...貼錢買難受添......
    [版主回覆03/11/2011 00:38:00]自作孽囉!

    回覆刪除
  2. You said 不想飲水喉水, I can understand that, but the otherdrinks that you ordered, how do you know what type of water they used to mix that drink with??
    I am very picky on the surroundings when i eat, I rather have a clean and quiet place with normal food, than a noisy, oily place with good food!!
    [版主回覆03/11/2011 00:38:00]水喉水有陣漂白水味,無法入口。凍飲用水喉水唔出奇,所以我出街食飯通常都叫熱飲。但食印度菜,就好需要飲凍+甜嘅飲品,凍飲加咗糖水果汁之類,漂白水味就唔多覺。
     
    如果同朋友傾偈吹水,我都會揀環境,同老公食飯,就好又一餐,唔好又一餐。最好就環景、食物、服務、價錢樣樣都好啦,如果食物水準高,其他嘢差嘅我都可以忍受吓,但冇樣好仲點會有下次。

    回覆刪除
  3. 呢杯真係好似用水彩溝出來的....

    [版主回覆03/12/2011 01:00:00]所以我都唔飲。

    回覆刪除
  4. 五星下的三星2011年3月12日 下午2:01

    早幾日都去過東大街,不過我兩公婆一向都係要排隊?唔食?坐得逼?唔食?服務差?以後一定唔食,所以到頭來經常都係食埋d垃圾食店。 話說當日只係到安利食左碗切腩河(當時冇乜人),但係覺得水準比幾年前跌左watt。
    [版主回覆03/15/2011 19:14:00]東大街間間都好墟冚,安利門口更加搞到過路人要行出馬路,不過安利嗰啲麵食我就不敢恭維,我老公不嬲都唔介意食鹼水麵,但安利嗰陣鹼水味濃烈到我老公都放唔入口。

    回覆刪除
  5. 咁忙即係生意好la,請多d人ma
    [版主回覆03/15/2011 19:15:00]間舖豆腐潤咁細,每一寸都擺晒枱櫈做生意,請多啲人都冇定企啦。

    回覆刪除
  6. I was planning to try this restaurant when I come back to HK... cos it's really close to my parents' house, guess I can save my quota to somewhere else! Would you mind to recommend me some good restaurants around Sai Wan Ho/Shaukeiwan area?
    [版主回覆03/15/2011 19:24:00]我有兩篇講過筲箕灣東大街食肆:
    筲箕灣東大街
    太爺雞
     
    出名食魚旦粉嘅安利同王林記,我真係唔明佢哋啲魚旦粉有乜特別好食。粥棧小廚都 ok 。隔籬望隆街有間〈越華會〉我都覺得幾好,係食小菜。
     

    回覆刪除
  7. d米芝蓮評分準則都好求其吓wor照咁睇...
    [版主回覆03/15/2011 19:27:00]我直頭懷疑係抄XX男女/X假期。

    回覆刪除
  8. 香港人好怪,經某某飲食雜誌吹幾吹就一定多人幫襯,
    要我等半個鐘以上既,就算免費我都唔會等囉 !
    [版主回覆03/15/2011 19:27:00]弊在見到得兩個人排隊係唔會諗到要排大半個鐘。

    回覆刪除

  9. 希望大家以正能量為日本災民祈禱及打氣

    (花木蘭預左比YAHOO封BLOG, 但唔理咁多, 我只想大家一起祝福日本東北災民)
    [版主回覆03/18/2011 00:02:00]比 YAHOO 封 BLOG ?點會呀?
    日本錢財人才都唔會缺,可以幫嘅就係送上祝福。

    回覆刪除
  10. Thanks for the info.... oh i don't know if you've tried Indonesian food in Shaukeiwan before... actually I'm not sure if they're still there, but they used to have a little shop there selling satay and other indonesian food. Pretty good!
    When I was younger, they have those street vendor selling fish balls in Saiwanho "tai on lau", love the sauce... hopefully they're still there! There's also one near Tai On Lau - sell tofu type food (it's near the market and on the way to "yiu tung tsuen"), that's one of my favorite places to go for brunch! Love their scallion cake!
    [版主回覆03/21/2011 18:17:00]
    筲箕灣東大街有間印尼沙嗲屋,唔知你係咪講喱間。
     
    我知道太安樓有間車仔麵同雞蛋仔好出名,上過雜誌電視,不過我就冇去過太安樓嗰頭食嘢,所以唔多清楚太安樓有乜嘢食。太安樓係舊區,啲舊舖應該仲喺度架,除非老闆已經搵夠上岸。

    回覆刪除
  11. 今年的米茲蓮為了證明自己並非只選高級餐廳和酒店餐廳,所以都要找一兩家有卓頭的餐廳,這家絕對是港人都找不到的隱秘餐廳,絕對配合米茲蓮尋幽探秘的卓頭。至於好不好吃,法國人好少吃印度餐,自然覺得幾得意啦。
    [版主回覆03/29/2011 18:22:00]喱一間唔隱秘架喇,根據佢哋嘅 menu ,每個菜名之後都括弧住上過報章雜誌電視台。

    回覆刪除