2010年7月30日 星期五



有一日,商場內,一個女人閃身避開一個男童,肩上圍巾從身後飄然落下,落在男童腳邊,男童一家看一眼地上的圍巾,走開。我只好撿起圍巾去追。

有一日,快餐店內,一個女人付款買票後,將找回的零錢放進錢包時,散落一地,滾到我腳邊的,我拾起交還,有幾個滾到一個站在門口說歡迎光臨的女店員的身後,我看着她,她避開我的眼神,我來來回回的看收銀員及門口女店員,收銀員意會的命令門口女店員幫顧客拾起錢幣,她遲疑了三秒後,附身拾錢。


有一日,馬路上等綠燈過馬路,旁邊一個大概二十不到的男生舉起一部手提電話問誰掉了電話,沒有人理睬他。綠燈亮了,各人各自過馬路,男生拍了幾個路人的肩膊問是不是掉了電話,一直到了對面,依然沒有人理睬他。男生跟他的同伴圍圈低頭打開電話,一個說打電話去問是誰遺失電話,一個說不如交給123算了吧,一個說路人很冷漠,不理睬他們還要給他們很鄙視的眼神……



8 則留言:

  1. 點解0的人咁ga? 真是好難明. 唔通真是都市人沒哂人情?
    [版主回覆07/31/2010 13:36:00]我諗係互不信任。

    回覆刪除
  2. 冷漠
    [版主回覆07/31/2010 13:36:00]除咗冷漠,仲有怕麻煩,有疑心。

    回覆刪除
  3. I would definitely do what you did in HK, but not in China.
    [版主回覆07/31/2010 13:37:00]喺跌電話嗰單,啲路人嘅反應係覺得有騙子,所以冇人理佢,我第一下都係咁諗。

    回覆刪除
  4. I guess people in HK are afraid to get involved...so they just ignored everything around them....
    [版主回覆07/31/2010 13:38:00]你講得啱,就係咁樣。個個都你疑我我疑你,費時好心冇好報。

    回覆刪除
  5. 好多人都好冷漠, 但我是比較熱情果隻...是熱情的沙漠
    [版主回覆08/02/2010 13:00:00]睇得出。

    回覆刪除
  6. 好難怪, 真係驚係D咩整蠱事件或者係騙人事件囉!
    [版主回覆08/02/2010 13:01:00]電話嗰單我真係懷疑過。

    回覆刪除
  7. 世界變了, 我們 都變得自我中心, 自以為是, 無同理心, 互不信任...有時我都唔知教個女做一個"傳統的好人"(但會比人恰死), 定係要"靈巧像蛇"...
    [版主回覆08/03/2010 14:02:00]係因為街頭騙案太多,街頭推銷太多,搞到人心惶惶,我而家連街頭勸捐我都唔會理睬,因為我都唔知真定假。

    回覆刪除
  8. 我 ... 會係幫人同果個
    [版主回覆08/06/2010 12:46:00]多啲人好似你咁就好喇。

    回覆刪除