2010年7月25日 星期日

操勞猝死



今天報章說一名23歲勤奮青年,患感冒多日未癒,依然每日帶病打兩份工,早6晚11每日17小時,吃午飯時突然猝死。


又有甚麼議員專家走出來批評:時薪低工時長,生活逼人捱到病,為保飯碗賠上性命。


綜合幾份報章報導,打兩份工是因為要儲錢結婚及供車。為了儲錢結婚所以打兩份工,莫非是想在四季酒店擺五十圍酒席,還是女家索取一百萬元禮金呢?既然日做17小時,休息時間都沒有,卻有時間開車?打兩份工才賺到萬二不到,供車加養車一個月三四千走不了,如果不供車,是不是可以快點結婚呢?如果不供車,是不是可以做少一份工,多點時間休息呢?


一份報章說事發時,勤奮青年頭一份工早退兩小時;後一份工請假四小時,用這段空檔去陪女友撐枱腳。其它報章說勤奮青年趁放假與女友拍拖。兩份工都是飲食業的工,星期六湊巧兩份工同時放假,我不敢說不可能。但所有報章都說,勤奮青年感冒了好多天,一直帶病每天工作17小時,沒有時間休息,操勞過度以致猝死。


這位勤奮青年死在沒有錢?死在沒有時間?死於過勞?勞在甚麼事上?有時候,看報紙比看偵探小說更傷腦筋。


8 則留言:

  1. 打兩份工是因為要儲錢結婚及供車...
    I agree with you.  He's most likely marrying a 港女 and is one of those who think owning a car in HK is a necessity.  I have no sympathy for him...
    [版主回覆07/26/2010 13:59:00]喺咪港女就唔知,但佢可以唔娶架噃,要娶就係自作孽咯。

    回覆刪除
  2. 今時今日做newspaper比做小說家需要更強"作野"能力. 仲要加入"無限個人情感+形容詞". 咩都可以想像一番. 是真是假, 難以捉摸.
    23 歲青年 猝死--->就是咁.
    [版主回覆07/26/2010 14:01:00]我都覺得而家啲報紙係借題發揮「懶」好心。

    回覆刪除
  3. 當我睇報紙見到要供車.. 都諗, 駛唔駛呀?
    [版主回覆07/26/2010 14:02:00]所以佢死因絕對唔係工作過勞。

    回覆刪除
  4. I worked two full time job for about 2 years, even though the jobs do not requires any physical work (investigation only), but the stress of going from one job to the other finally took its toll on me!! I have to quit one in order to stay mentally healthy!!
    [版主回覆07/27/2010 16:02:00]兩份 full time ?嘩,仲有冇時間訓覺呀?

    回覆刪除
  5. 供車唔係必需品冇能力供乜呀
    [版主回覆07/27/2010 16:02:00]所以佢操勞唔係因為窮囉。

    回覆刪除
  6. 都話家吓咩都關政府事架啦, 冇得生有得生, 有錢冇錢, 天氣唔好都係關政府事, 都痴線!
    我哋細個的時候都係咁捱架啦, 又唔見我死? 好明顯係條o靚仔佢自己有暗病啦 !
    [版主回覆07/27/2010 16:03:00]佢打兩份工先賺得萬二蚊,有閒錢都去調理吓身體啦,供乜鬼車。

    回覆刪除
  7. 猝死is 猝死. Those reporters may become novelists oneday.
    [版主回覆07/30/2010 16:11:00]報紙佬好鍾意將啲新聞寫到可歌可泣天地動容咁架。

    回覆刪除
  8. 喜歡你最後的提問!

    回覆刪除